Które zagraniczne gwiazdy NAPRAWDĘ zarabiają na swoich markach?

Które zagraniczne gwiazdy NAPRAWDĘ zarabiają na swoich markach?

W badaniu przeprowadzonym przez Money.co.uk Huda Beauty została uznana za najbardziej rozreklamowaną markę należącą do gwiazd we wszystkich kategoriach.

W porównywarce przeanalizowano ponad 182 miliony wyszukiwań w Google i 105 milionów postów w mediach społecznościowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy, aby stworzyć ranking najlepszych marek w oparciu o zainteresowanie konsumentów i badanie sentymentu.

Marka kosmetyczna założona przez Hudę Kattan (zdjęcie na górze) z 5,4 milionami wyszukiwań, 49,7 milionami obserwatorów na Instagramie i 29 821 932 hashtagami, uzyskała wynik 86,6, co czyni ją "najbardziej rozchwytywaną" marką wśród celebrytów w 2022 roku.

Pokonała ona Yeezy, markę odzieżową i obuwniczą należącą do Kanye Westa, która zajęła drugie miejsce. Podczas gdy Yeezy cieszył się wysokim wolumenem wyszukiwania (32,8 mln), jego stosunkowo skromna liczba followersów na Instagramie (3,2 mln) sprawiła, że jego ogólny wynik wyniósł zaledwie 81,7. Marka Beats należąca do Dr. Dre zajęła trzecie miejsce z wynikiem 71,5, a marka bielizny Cristiano Ronaldo CR7 uplasowała się na czwartej pozycji (68,5).

Kylie Cosmetics (62,4) została wyprzedzona na piątej pozycji przez markę odzieży aktywnej Fabletics, założoną przez aktorkę Kate Hudson, która również uzyskała wynik 62,4, ale pokonała markę kosmetyczną Jenner pod względem liczby wyszukiwań.

Kylie Cosmetics wyprzedziło jednak Fenty Beauty Rihanny, które zajęło siódme miejsce z wynikiem 58,6. Tym samym oferta kosmetyczna barbadoskiej piosenkarki i przedsiębiorczyni uplasowała się tuż nad linią bielizny Kim Kardashian Skims (54,9).

Ostatnią marką kosmetyczną w pierwszej dziesiątce jest Jeffree Star Cosmetics, która zajęła dziewiąte miejsce z wynikiem 48,5 pkt. Pokonała ona Savage X Fenty (44,6), bieliźnianą gałąź imperium Fenty należącego do Rihanny, która zamknęła pierwszą dziesiątkę.

Patrząc tylko na marki kosmetyczne, pierwszą piątkę Huda Beauty, Kylie Cosmetics, Fenty Beauty i Jeffree Star Cosmetics uzupełniła Florence By Mills - należąca do gwiazdy „Stranger Things”, Millie Bobby Brown.

Ogólnie rzecz biorąc, według ankiety przeprowadzonej przez Money.co.uk, uroda, moda i pielęgnacja skóry były najgorętszymi kategoriami dla towarów celebrytów, z 65 z 150 najlepszych marek mieszczących się w tej kategorii oraz innymi markami, które znalazły się w czołówce, takimi jak Humanrace (Pharrell), KKW Beauty (Kim Kardashian) i Rare Beauty (Selina Gomez).

Branża beauty wciąż przyciąga nowe nazwiska chętne na własne marki w tym biznesie.

W zeszłym roku gospodyni amerykańskiej telewizji, Ellen DeGeneres, wprowadziła na rynek markę Kind Science, a Jennifer Aniston - markę LolaVie, przeznaczoną do pielęgnacji włosów. Amerykańska raperka Cardi B złożyła wniosek o patent dla Bardi Beauty, a modelka Hailey Bieber ma zamiar wprowadzić na rynek markę kosmetyczną Rhode.

LolaVie od Jennifer Aniston - marka, której siłą jest sympatia, jaką powszechnie budzi jej założycielka.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez LolaVie (@lolavie)

# Newsy producenci
 reklama