Kto zostanie w tym roku nową, młodą twarzą marki Bielenda?

Kto zostanie w tym roku nową, młodą twarzą marki Bielenda?

Bielenda po raz piaty szuka ambasadorki na Instagramie. Po sukcesie poprzednich edycji konkursu oraz owocnej współpracy z Natalią Zasępą, Aleksandrą Kaszą, Aleksandrą Seweryn i Martyną Grzenkowicz, firma rozpoczyna nową akcję marketingową. Jej celem jest wybór kolejnej, młodej ambasadorki marki.

Zwyciężczyni konkursu podpisze z firmą roczny kontrakt oraz otrzyma atrakcyjny zestaw nagród. Weźmie udział w kampanii wizerunkowej marki oraz będzie bohaterką akcji specjalnych, promujących kosmetyki Bielenda.

Akcja #ambasadorkaBielenda prowadzona jest w mediach społecznościowych marki Bielenda, przy współpracy z magazynem Glamour. Zgłoszeniem do udziału w konkursie jest umieszczenie na swoim profilu Instagram specjalnie oznaczonego zdjęcia z kremem do pielęgnacji twarzy Bielenda.

W finałowym etapie akcji, trzy finalistki wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej dla magazynu Glamour oraz portalu glamour.pl. Spośród nich wyłoniona zostanie zwyciężczyni, która zostanie kolejną ambasadorką marki.

- Ponownie zapraszamy do udziału wszystkie młode kobiety, które interesują się pielęgnacją i trendami, są ciekawe nowych wyzwań oraz aktywnie korzystają z mediów społecznościowych – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Dziewczyny mają czas na zgłoszenia od 18. września do 28. października. Wystarczy, że wrzucą na swój profil zdjęcie z dowolnym kremem do pielęgnacji twarzy. Inspiracją powinna być myśl "Bielenda - moje naturalne piękno". Warunkiem poprawnego zgłoszenia jest oznaczenie na zdjęciu profilu @bielenda oraz hasztagów: #ambasadorkaBielenda #bielenda #glamour.

 

# Newsy producenci
 reklama