Krem zamiast chłopaka - patent z reklamy CeraVe

Krem zamiast chłopaka - patent z reklamy CeraVe

W najnowszej odsłonie kampanii CeraVe (L’Oréal), marka porusza temat poszukiwań „tego jedynego” z właściwym dla siebie przymrużeniem oka. Wcielając się w rolę swatki, paruje bohaterów reklam z kremami do twarzy ze swojego portfolio.

CeraVe jako osobisty #Matchmaker przychodzi z pomocą bohaterce reklamy, która nie ustaje w poszukiwaniach partnera. Zamiast randek, które jak to w Tinderowej rzeczywistości często są odwoływane, bohaterka może dostać coś lepszego - krem, który będzie chronił, będzie wspierał, będzie idealnym partnerem każdego dnia.


Kampania CeraVe obejmuje Tindera, YouTube, TVN Playera oraz social media.

Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker. Kreacją oraz adaptacjami reklam zajęła się agencja PointOfView (POV). Agencja 2koma7 koordynuje współpracę z influencerami. LoveBrands Group odpowiedzialna jest za PR oraz współpracę z influencerami medycznymi.


Te artykuły mogą cię także zainteresować:
Te dwie reklamy kosmetyków pojawiły się na Super Bowl
Skin streaming - nowy trend w pielęgnacji skóry polecany przez dermatologów
CeraVe - nowoczesny krem, który łączy długotrwałe nawilżanie ze skuteczną ochroną UV
 
# Newsy producenci
 reklama