Koronkowa robota - Affect wprowadza nową paletę na polski rynek

Koronkowa robota - Affect wprowadza nową paletę na polski rynek

Po światowej premierze w Dubaju wyjątkowej palety „Treasures” marka Affect Cosmetics prezentuje efekt niecodziennej współpracy polsko-japońskiej w Polsce.

Najlepsze pomysły powstają we współpracy osób pełnych pasji, odwagi i wyobraźni. Tak właśnie przyszła na świat wyjątkowa paleta cieni do powiek „Treasures” polskiej marki Affect Cosmetics.

Tokio – Beskid Śląski – Dubaj to trzy punkty geograficzne, które łączy w sobie paleta „Treasures”

W jaki sposób? Piękną oprawę palety zaprojektował rezydujący w Tokio Przemek Sobócki, światowej sławy ilustrator, projektant i dyrektor artystyczny, który współpracuje z najlepszymi markami luksusowymi takimi jak Guerlain, Bally czy Luis Vuitton. Przemek Sobócki jest zdobywcą prestiżowej nagrody V&A Illustration Award, a jego publikacje pojawiają się w Vogue, Harper’s Bazaar, Numero Tokyo, Elle Japon czy Madam Figaro. Projektant nie bez powodu na motyw przewodni oprawy palety użył koronkę.

Paleta „Treasures” tak jak koronka jest niepowtarzalna. Unikatowość sztuki koronkarskiej w Beskidzie Śląskiej doceniła sama Rei Kawakubo, założycielka kultowej marki Comme des Garҫons. Nic w tym dziwnego, ponieważ koronki powstają bez wzornika, dzięki czemu nie znajdzie się dwóch identycznych wyrobów, są prawdziwym polskim skarbem narodowym. Paleta „Treasures” nawiązuje do tego dziedzictwa, nie tylko nazwą ale również zawartością. Składa się z samych skarbów, czyli najlepszych i najchętniej wybieranych top bestsellerowych odcieni marki Affect. Wyboru dokonali wizażyści pracujący z Affect Cosmetics oraz klienci. Są to piękne i zdecydowane kolory o silnej pigmentacji i przyjemnym zapachu, które pozwolą stworzyć wielowymiarowy makijaż na co dzień i na wyjątkowy wieczór. Same TOP bestsellery marki i crѐme de la crѐme, jakby powiedziano w Paryżu.

Dubaj poznał ją pierwszy

Premiera palety “Treasures” odbyła się w Dubaju, gdzie promowała ją Katarzyna Domańska, uznana make-up artist i trenerka makijażu. Katarzyna Domańska pracuje od 12 lat ze światowymi markami mody, takimi jak Giorgio Armani, Dior, Chanel, Gucci, FENDI, Valentino, Louis Vuitton, YSL, Prada. Malowała między innymi Annę dello Russo, niezwykle wymagającą ikonę mody. Dzięki wykształceniu w dziedzinie projektowania graficznego z łatwością tworzy piękne, kolorowe kształty na twarzach, nie bojąc się zdecydowanych przekazów.

Paleta zawiera 12 odcieni zarówno rozświetlających, jak i matowych. Dzięki zróżnicowanym kolorom pozwala na stworzenie makijażu naturalnego na co dzień, biznesowego do pracy, wieczorowego, a także na wyjątkowe okazje takie jak ślub. Cienie posiadają niezwykle wysoką jakość i pigmentację, dzięki czemu makijaż jest trwały i zjawiskowy. Kolory doskonale łączą się ze sobą, gwarantując łatwość użytku oraz niepowtarzalny i piękny efekt. Paleta zawiera praktyczne, duże lusterko, a ponadczasowy design sprawia, że zawsze będzie nam służyła codzienną dawką przyjemności.

Nowa, kolorówkowa jakość

Paleta „Treasures” to także dzieło dwóch wyjątkowych kobiet: Agnieszki Kuśnierz i Beaty Łysoń-Dobrocińskiej założycielek marki Affect Cosmetics. „Poznałyśmy się biznesowo wiele lat temu, organizując warsztaty i szkolenia dla wizażystów i makijażystek. Już wtedy zaplanowałyśmy, że wspólnie stworzymy nową jakość na polskim i międzynarodowym rynku kosmetyków kolorowych” – wspominają. Od tamtej pory firma prężnie się rozwija, oferując coraz szerszy zakres kosmetyków. Technologicznie inspirują się produktami do profesjonalnego makijażu i charakteryzacji, dzięki czemu powstają trwałe kosmetyki o pięknych teksturach do codziennego użytku przez kobiety i mężczyzn. Założycielki Affect Cosmetics nie tylko chcą wytwarzać kosmetyki, ale jak same mówią: „Chcemy wspierać kobiety w istotnym aspekcie naszego życia, jakim jest wygląd zewnętrzny”.  Twórczynie marki Affect przyznają: „Nasze klientki stawiają duże wymagania, ich poziom umiejętności wizażowych jest coraz wyższy, dlatego chcą otrzymywać kosmetyki, jakich używają profesjonaliści. Pragniemy wyglądać pięknie, każdego dnia, w każdym wieku, stąd pomysł na markę, która łączy profesjonalizm z codziennością. Jest to synteza wytrwałej pracy i pasji, których rezultatem jest limitowana paleta „Treasures”, zawierająca bestsellerowe cienie do oczu.”

Idea przewodnia palety „Treasures”, jaką jest koronka sama w sobie, łączy różne miejsca i różnych ludzi, niczym delikatna i piękna sieć, osób dla których najważniejsza w życiu jest radość tworzenia i pomoc innym w podkreśleniu własnego piękna.

# Newsy producenci
 reklama