Koncern wchodzi ze sprzedażą na Tik Tok

Koncern wchodzi ze sprzedażą na Tik Tok

L'Oreal planuje wykorzystywać platformę TikTok do sprzedaży społecznościowej swoich dwóch marek Garnier i NYX Professional. Na razie projekt ma charakter pilotażu.

Dzięki temu klienci mogą kupować produkty L'Oréal bezpośrednio z brytyjskich kont dwóch największych marek kosmetycznych Garnier i NYX Professional, a także za pośrednictwem treści tworzonych przez twórców. L'Oréal ma być pierwszą międzynarodową firmą kosmetyczną, która współpracuje z TikTok nad opracowywaniem nowych sposobów sprzedaży produktów. - Handel społecznościowy to kolejna granica sprzedaży kosmetyków, po transmisji na żywo i zakupach na żywo - mówi Lex Bradshaw-Zanger, dyrektor ds. marketingu L’Oréal w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Dodaje, że połączenie i tak już ogromnej społeczności wpływowych twórców z możliwością dokonywania sprzedaży za pośrednictwem TikTok to krok naprzód w poprawie doświadczeń konsumentów, powiązaniu treści z handlem i stworzeniu bardziej płynnych i bezproblemowych zakupów dla klientów. Firma nie podaje, czy to rozwiązanie rozszerzy na inne swoje brandy.

Obecna współpraca z TikTok ma charakter pilotażu.

 

# Newsy producenci
 reklama