Kanu Nature przejmuje markę Oliva Plum

Kanu Nature przejmuje markę Oliva Plum

26 lutego 2024 r. firma Kanu Nature przejęła pełnię praw do marki naturalnych kosmetyków do twarzy Olivia Plum.

Marka Olivia Plum została założona przez Anię Śliwińską w roku 2017. W swoim portfolio oferuje przede wszystkim kosmetyki naturalne do pielęgnacji twarzy oraz akcesoria do domowych rytuałów pielęgnacyjnych. Hitem sprzedażowym brandu są Serum Drip i Serum Glow, a także Tonik Esencja Dash. Filozofia marki opiera się o proste, naturalne składy utrzymane w duchu skin minimalizmu, wegańskie formuły nakierowane na potrzeby skóry bez względu na wiek. Marka dostępna jest między innymi w sieci Douglas, Kontigo, Super-Pharm oraz Hebe.

Kanu Nature to producent naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała i kąpieli. Marka ma silnie rozwiniętą ofertę profesjonalną, skierowaną do salonów masażu i gabinetów SPA. Na bazie doświadczeń w kanale profesjonalnym, firma rozwinęła także serię kosmetyków detalicznych. Firma Kanu to również producent kontraktowy, wytwarzający kosmetyki pod markami klientów oraz markami własnymi drogerii handlowych. Marka znana jest ze swoich olejków do masażu, maseł do ciała, olejków do kąpieli, a także peelingów. Seria produktów z rokitnikiem została laureatem Love Cosmetics Awards w roku 2023.


- Dostrzegam w marce Olivia Plum olbrzymi potencjał, potwierdzony już zdobytym zaufaniem wiernych klientek. Marka stanowi ważne uzupełnienie naszej oferty o kosmetyki do pielęgnacji twarzy, których dotychczas nie mieliśmy. Jestem przekonany, że marka ma swoją przyszłość w kanale profesjonalnym, w którym czujemy się mocni. Dzięki rozszerzeniu portfolio o produkty do twarzy będziemy dysponować kompleksową ofertą dla salonów SPA – mówi Sławomir Miętka, prezes zarządu i większościowy udziałowiec Kanu Nature (na zdjęciu u góry).

- Na temat przejęcia Olivii Plum rozmawialiśmy z firmą Kanu Nature już od kilku miesięcy i przygotowywaliśmy się do transakcji. Zależało mi na tym aby marka, w która włożyłam wiele pracy i serca znalazła się w dobrych rękach i aby Olivia mogła się dalej rozwijać pod innymi skrzydłami. Od dłuższego czasu jestem równolegle zaangażowana w  rozwój start-up’u podróżniczego, który tworzymy wspólnie z mężem i ciężko byłoby mi pogodzić obowiązki w obu biznesach.  Jestem przekonana, że Kanu Nature to podmiot, który daje gwarancję wykorzystania potencjału Olivia Plum i dalszego jej rozwoju. Życzę Kanu wielu sukcesów i trzymam kciuki! – powiedziała Ania Śliwińska, dotychczasowa właścicielka Olivii Plum.

# Newsy producenci
 reklama