Marka zwróciła się do blogerów i influencerów, którzy wsparli ją publikacjami na swoich profilach #Wspierampolskiemarki. Pomocną dłoń podała również stacja TVN w ramach akcji „TVN Pomagajmy sobie” organizowanej przez TVN Discovery Polska. Aż 10 spotów telewizyjnych, w dopasowanej do marki tematyce, będzie wyemitowanych w blokach reklamowych, m. in. przy takich produkcjach "Kobieta na krańcu świata" czy "Sablewskiej sposób na modę". Akcja potrwa od 8 do 20 maja.
Dodatkowo reklamę będzie można obejrzeć na stronach internetowych grupy TVN. Akcja online potrwa od 8 do 31 maja br.
- Sposób na COVID? Kreatywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju własnego biznesu, jeszcze cięższa praca oraz otwartość na nowe pomysły - uważają twórcy brandu Kacper Migda i Ania Połochajło–Migda.
Każdy element marki KANN Cosmetics od pomysłów na produkty, ich formuły i kluczowe składniki dobrany został z myślą o mężczyznach. Tuby wielokrotnego użytku designem przypominają beczki. Składów mają wizualizacje w formie piktogramów. Komunikat jest zatem prosty, podany w atrakcyjnej, iproszczonej formie.
Marka dostępna jest w drogerii internetowej Douglas (sieć również aktywnie bierze udział w akcji wsparcia polskich marek kosmetycznych) oraz wiodących drogeriach internetowych, takich jak Horex, Tagomago, Empik. Od tego miesiąca kosmetyki można znaleźć także w drogeriach Jasmin. Pełna oferta dla fanów marki dostępna jest również w sklepie własnym online.