Kampania TV dla serum Long4Lashes

Kampania TV dla serum Long4Lashes

Serum Long4Lashes to bestseller w kategorii produktów do wzmacniania rzes. Właśnie trwa kampania telewizyjna dla tego kultowego produktu z portfolio Oceanic.

Kampanię z bilbordem sponsorskim można zobaczyć przez cały luty na kanałach grupy Discovery (m.in. TVN, TVN 24, TTV, TVN7) i na kanałach  grupy Polsat (Polsat, ESKA TV, Focus TV, Nova TV, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat Play, Polsat Seriale, TV Puls i inne kanały tematyczne).

Serum Long4Lashes wydłuża, zagęszcza i wzmacnia rzęsy oraz widocznie poprawia ich kondycję. Jego receptura zawiera kompleks substancji aktywnych, uważanych obecnie za jeden z najefektywniejszych związków wzmacniających rzęsy, dzięki działaniu na wszystkich fazach życia włosków. Wzbogacenie preparatu o kwas hialuronowy korzystnie wpływa na poziom nawilżenia rzęs i wygładza ich powierzchnię, a prowitamina B5, wnikając we włókno włosków, poprawia ich strukturę – stają się mocniejsze, bardziej elastyczne i lśniące.

Oceanic - producent kosmetyków z linii Long4Lashes prowadzi działania mające na celu zminimalizowanie zużycia plastiku. W związku z tym firma zrezygnowała z zabezpieczania produktów zewnętrzną folią ochronną.

 

# Newsy producenci
 reklama