Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania. W jej jesiennej odsłonie marka wspiera linię Oillan Derm+ oraz linię Oillan z kompleksem Avena Oil Active.
Hasło przewodnie kampanii to: Dobrze, że mamy siebie! Zatwierdzone przez ekspertów, docenione przez rodziców.
Zaplanowano szereg działań digital SM oraz wsparcie influencerskie z udziałem ekspertów medycznych jak i instarodziców, budując tym samym eksperckość marki oraz bliskość. Kampania to także start nowej komunikacji look&feel na profilach ongoing social media.
Oillan to dermatologiczny program codziennej pielęgnacji na bazie emolientów nowej generacji, oferujący delikatną i skuteczną pielęgnację skóry wrażliwej, suchej i atopowej już od pierwszych dni życia. Produkty pomagają przywrócić komfort, łagodząc, odżywiając i wzmacniając wrażliwą skórę, zarówno niemowląt, dzieci jak i dorosłych.
Portfolio marki obejmuje linie: Oillan Derm+, Oillan Baby i Oillan Mama. Produkty Oillan Derm+ Balsam do ciała, Oillan Derm+ Emulsja do kąpieli oraz Oillan Derm+ Kremowy żel do mycia posiadają pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka.