Joanna w KER działa nieprzerwanie od 2013 roku.
Kolejną kadencję w KER pełnić będzie również Małgorzata Rokita, dyrektor marketingu Procter&Gamble oraz Donata Wolińska, CMO L'Oréal Polska.
Komisja Etyki Reklamy (KER) jest organem rozstrzygającym o zgodności przekazów reklamowych z Kodeksem Etyki Reklamy. W skład KER wchodzi 30 arbitrów powoływanych przez przedstawicieli trzech środowisk związanych z reklamą: reklamodawców, media oraz agencje reklamowe. Zarząd Rady Reklamy powołuje dodatkowo Arbitra-referenta, który odpowiada za badanie spełniania przez wpływające skargi wymogów formalnych, wspomaga również pracę zespołów orzekających.
Osoby zasiadające w KER są ekspertami z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie reklamy, mediów oraz marketingu. Nowy skład KER można podejrzeć tutaj: Rada Reklamy - Arbitrzy.