Joanna Łodygowska wybrana na kolejną kadencję w Komisji Etyki Reklamy

Joanna Łodygowska wybrana na kolejną kadencję w Komisji Etyki Reklamy

Joanna Łodygowska, szefowa komunikacji w firmie Dr Irena Eris, została wybrana na czwartą kadencję w Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy.

Joanna w KER działa nieprzerwanie od 2013 roku. 

Kolejną kadencję w KER pełnić będzie również Małgorzata Rokita, dyrektor marketingu Procter&Gamble oraz Donata Wolińska, CMO L'Oréal Polska.

Komisja Etyki Reklamy (KER) jest organem rozstrzygającym o zgodności przekazów reklamowych z Kodeksem Etyki Reklamy. W skład KER wchodzi 30 arbitrów powoływanych przez przedstawicieli trzech środowisk związanych z reklamą: reklamodawców, media oraz agencje reklamowe. Zarząd Rady Reklamy powołuje dodatkowo Arbitra-referenta, który odpowiada za badanie spełniania przez wpływające skargi wymogów formalnych, wspomaga również pracę zespołów orzekających.

Osoby zasiadające w KER są ekspertami z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie reklamy, mediów oraz marketingu. Nowy skład KER można podejrzeć tutaj: Rada Reklamy - Arbitrzy.

# Newsy producenci
 reklama