Jennifer Lopez w swojej kosmetycznej marce stawia teraz na ciało

Jennifer Lopez w swojej kosmetycznej marce stawia teraz na ciało

Jennifer Lopez ma ostatnio dobrą passę, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Niedawno gwiazda poślubiła ukochanego Bena Afflecka, z którym zeszła się po latach. Po głośnym ślubie wokalistka i aktorka świętowała 53 urodziny. Gwiazda połączyła je z pierwszymi urodzinami swojej marki kosmetycznej - JLo Beauty. Po wprowadzeniu kilku produktów do pielęgnacji twarzy Lopez uznała, że to świetny moment, by poszerzyć ofertę o produkty do pielęgnacji ciała. Lopez postanowiła zainaugurować własną linię kosmetyków JLo Body produktem, który nawiązuje jednoznacznie do zgrabnej pupy - jej mocno rozpoznawalnego znaku.

Do portfolio JLo dochodzi więc specjalny balsam do pielęgnacji pośladków. W ramach kampanii reklamowej 53-latka prezentuje swoje zgrabne ciało przed kamerą. - Dbamy i poświęcamy całą uwagę skórze naszej twarzy, ale często zaniedbujemy ciało. Stworzenie pielęgnacyjnej rutyny ciała, zwrócenie uwagi na jego specyfikę i unikalne potrzeby było dla mnie ważne i zaczęliśmy od pupy - napisała JLo na Instagramie. - Chcę, żebyście obnosili się ze swoim atutami - tak, powiedziałam atutami - i chcę, byście czuli się świetnie, robiąc to - dodała.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Jennifer Lopez (@jlo)

# Newsy producenci
 reklama