Jest ona jednocześnie opowieścią o inspirujących i autentycznych kobietach, które stały się twarzami marki. Działania prowadzone będą w mediach społecznościowych, a także obejmą materiały reklamowe w prasie, Internecie oraz billboardy sponsorskie w TV.
Sercem całorocznej kampanii pod hasłem „Taka jak ja!” są działania prowadzone w mediach społecznościowych. W pierwszej odsłonie kampanii #Regeneracja, marka przedstawia trzy kobiety: Justynę, znaną również jako Juzia Blond, prawdziwą miłośniczkę sportów wodnych; Natalię, instruktorkę jogi, która opowiada o swojej pasji i dążeniu do świadomości oraz równowagi; Klaudię, artystyczną duszę, która spełnia swoje marzenia o malowaniu. To właśnie te trzy kobiety z olbrzymim zaangażowaniem stały się twarzami marki Jantar, promując serię kosmetyków do włosów zniszczonych.
- Nieważne, czy jesteś studentką, mężatką, mamą, singielką. Czy realizujesz swoje pasje lub dopiero szukasz swojego miejsca na ziemi. Chcemy, abyś zawsze czuła się z nami dobrze. "TAKA JAK JA!" to opowieść kobiet dla kobiet. #Regeneracja to przypomnienie, aby sobie na ten oddech i odpoczynek bez wyrzutów sumienia pozwolić - mówi Ewa Pisarczyk, brand manager marki.