Iza Skórka twarzą PURE by Clochee

Iza Skórka twarzą PURE by Clochee

Po 3. miesiącach zaciętej walki, konkurs #PUREFACE na ambasadorkę i twarz marki PURE by Clochee, dobiegł końca. Wybór był bardzo trudny! Firma otrzymała kilka tysięcy zgłoszeń, z których wyłoniono 10 dziewczyn do kolejnego etapu.

Tu organizatorzy mogli poznać dziewczyny zdecydowanie lepiej – ich zadaniem było przygotowanie materiału z wykorzystaniem kosmetyków PURE. Na tej podstawie w ścisłym finale pojawiły się: Katarzyna Sikorska, Iza Skórka, Weronika Kochan oraz Marta Ćwiklińska. Ostatnim etapem, w którym dziewczyny wzięły udział, była profesjonalna sesja zdjęciowa. - I tu przepadliśmy… Każda z dziewczyn, przed obiektywem doskonałej Sandry Sobolewskiej, czuła się jak ryba w wodzie. Byliśmy pod wrażeniem zaangażowania, energii i tego jak pięknie każda z nich się prezentuje. Wybór jednej osoby okazał się niesamowicie trudny i przez kilka dni analizowaliśmy wszystkie materiały kandydatek. Finalnie doszliśmy do porozumienia i PUREFACE została Iza Skórka, której serdecznie gratulujemy! – mówi Daria Prochenka, prezes Clochee.

Iza studiuje medycynę i pasjonuje się pielęgnacją skóry. W przyszłości chciałaby zostać dermatologiem, bo skóra to narząd, który niezwykle ją fascynuje. - Poprzez swoje działania w sieci staram, się ułatwić innym zmagania z ich problemami skórnymi i walczyć ze stygmatyzacją chorób skóry. Wykorzystuję do tego swoją medyczną wiedzę oraz badania naukowe. Wierzę, że świadoma pielęgnacja rozpoczyna się wtedy, kiedy rozumiemy działanie kosmetyków i procesy zachodzące w naszej skórze. A moją misją jest szerzenie wiedzy właśnie na ten temat - mówi zwyciężczyni konkursu.

Konkurs okazał się niesamowitą przygodą nie tylko dla uczestniczek, ale również dla PURE by Clochee. To przygoda, która dla żadnej dziewczyny z finałowej czwórki się nie zakończyła, co będzie można śledzić na social mediach marki.

# Newsy producenci
 reklama