Henkel i Samsung oferują wynajem pralek wraz z regularną dostawą detergentów

Henkel i Samsung oferują wynajem pralek wraz z regularną dostawą detergentów

W sierpniu Henkel uruchomił we współpracy z firmą Samsung innowacyjny, pilotażowy program Comfort Wash. W ramach wybranego planu subskrypcji klient może wynająć pralkę wraz z regularną dostawą detergentów pod drzwi swojego mieszkania.

W cenie ma zapewniony transport do domu, montaż, serwis wraz z ewentualnymi naprawami i możliwość rezygnacji z umowy w każdej chwili. Z usługi można obecnie skorzystać w Warszawie i okolicach.

Program Comfort Wash skierowany jest do wszystkich osób zainteresowanych wynajmem pralki: zarówno tych młodszych, które nie chcą jednorazowo wydawać większej kwoty na zakup sprzętu, jak i większych gospodarstw domowych oraz obcokrajowców mieszkających na terenie Warszawy i okolic.

Wynajem pralki – indywidualne dopasowanie do potrzeb

Klienci mogą zamówić tę usługę online – bez wychodzenia z domu i wybrać jeden z trzech planów dostosowanych do swoich potrzeb, w zależności od częstotliwości prania. Mogą oni zdecydować się na subskrypcję miesięczną lub roczną. Najtańszy plan wynajmu zaczyna się od 129 zł, do tego trzeba doliczyć jednorazową opłatę aktywacyjną 199 zł. Firma oferuje bezpłatną dostawę pralki w ciągu czterech dni roboczych od zamówienia. Co ważne, klienci mogą, zgodnie ze swoimi potrzebami, zmieniać plan w trakcie trwania subskrypcji jak również anulować usługę w dowolnym momencie bez żadnych dodatkowych kosztów. Co jest warte podkreślenia, dla chętnych istnieje możliwość wykupienia sprzętu po okresie 12 miesięcy jego wynajmowania. Klient nie ponosi kosztów naprawy i serwisu w trakcie wykupionej subskrypcji.

– Główną zaletą tego rozwiązania jest wygoda i komfort. Klient nie ponosi kosztów utrzymania i oszczędza czas, który musiałby poświęcić na przykład na wybór i zakup pralki. Projekt Comfort Wash to nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby społeczeństwa, w którym z jednej strony samo posiadanie dóbr staje się coraz mniej popularne, a z drugiej coraz większą wagę przywiązuję się do rozwiązań ułatwiających odpowiedzialne pranie. Stąd pomysł, by projekt opierał się na zrównoważonych produktach – podkreśla Magdalena Kostrzewa, senior brand manager w dziale Laundry and Home Care Henkel Polska.

# Newsy producenci
 reklama