Gwiazda Netflixa ambasadorką Lancôme

Gwiazda Netflixa ambasadorką Lancôme

Lancôme ma nową ambasadorkę. Została nią gwiazda superpopularnego serialu „Wednesday” - Joy Sunday.

27-latka weźmie udział w przyszłych działaniach marketingowych marki należącej do koncernu L’Oréal.

„Lancôme zawsze była marką, którą podziwiałam za zaangażowanie we wzmacnianie pozycji kobiet i inspirowanie nas do bycia najlepszą wersją siebie” – powiedziała Sunday. „Wierzę, że te wartości są kluczowe w dzisiejszym świecie i jestem dumna, że mogę reprezentować markę, która podziela moje przekonania” – dodała.

Lancôme określiła Sunday jako „idealnie dopasowaną” do grona ambasadorek marki. Aktorka dołącza do piosenkarki Ayi Nakamury, Hoyeon Jung - aktorki znanej ze Squid Game i YouTuberki Emmy Chamberlain.

„Jej wyjątkowy talent, niezachwiana pasja oraz świeża i młoda energia są inspirujące” – powiedziała Francoise Lehmann, globalna prezes marki Lancôme.

Joy Sunday zadebiutowała w telewizji rolą w remake'u MacGyver’a z 2018 r., a w 2022 r. zagrała w takich filmach, jak Bad Hair, Shithouse i Dog. Jej przełomowym momentem w karierze była rola syreny Bianki Barclay w „Wednesday”. Oprócz kariery aktorskiej Sunday wyprodukowała także kilka filmów krótkometrażowych dla nowojorskiej organizacji artystycznej Tribeca Film Institute.

# Newsy producenci
 reklama