Głośno o najnowszej kampanii Sensum Mare - Twoja skóra gotowa na lata

Głośno o najnowszej kampanii Sensum Mare - Twoja skóra gotowa na lata

Dla marki SENSUM MARE bieżący rok jest czasem intensywnego rozwoju oraz ciekawych projektów. Marka konsekwentnie rozwija sprzedaż, wyznacza trendy kosmetyczne oraz tworzy jedne z najbardziej pożądanych kosmetyków na rynku.

Strategia rozwoju firmy to również zwiększenie dostępności produktów marki i poszerzenie dystrybucji o nowe kanały sprzedaży. Od zeszłego roku kosmetyki SENSUM MARE obecne są w sieci Kontigo oraz Douglas Polska on-line. Ten rok zaczął się kolejną ekspansją i wejściem do sprzedaży e-commerce sieci Super-Pharm Polska, a od niedawna markę można kupić również stacjonarnie w ponad 30 wybranych punktach tej sieci, na półce TRENDY. Na tym nie koniec – SENSUM MARE nawiązało współpracę z właścicielem sklepów AELIA Duty Free, dzięki czemu w produkty marki można zaopatrzyć się na największych lotniskach w kraju.

- Nasze kosmetyki tworzymy w oparciu o najlepsze składniki pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Receptury opieramy w dużej mierze o składniki pochodzące z mórz i oceanów, co wyróżnia naszą markę na rynku. Stawiamy również wysoko poprzeczkę w zakresie komunikacji marketingowej, tworząc inicjatywy jako marka zaangażowana społecznie. - mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel SENSUM MARE.

Najnowszym projektem SENSUM MARE jest kampania edukacyjna „Twoja skóra gotowa na lata”, która została zainicjowana na początku lipca, wraz z premierą nowej odsłony kultowego SPF marki - ALGODROPS SATIN.

Nawiązanie strategicznej współpracy ze Stowarzyszeniem Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki SARCOMA, w ramach której marka wspólnie ze Stowarzyszeniem edukuje i zwraca uwagę na ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV oraz fotostarzeniem skóry. - Dbając o zdrowie skóry, tworzymy kosmetyki ochronne z wykorzystaniem najnowszej generacji filtrów przeciw promieniowaniu UV. Wyznaczamy rynkowe trendy w zakresie ochrony skóry. Dwa lata temu jako pierwsza polska marka naturalna wypuściliśmy ultra lekkie krople ochronne ALGODROPS, które wyznaczyły nowy kierunek dla produktów SPF na rynku, za którym poszły inne firmy. W tym roku pragnęliśmy zrobić kolejny milowy krok, dlatego podczas premiery nowej lekkiej emulsji ochronnej przeciw fotostarzeniu o satynowym wykończeniu ALGODROPS SATIN SPF 50+, ogłosiliśmy, że będziemy przekazywać 5% zysku z jego sprzedaży, w naszym sklepie on-line, na działania statutowe Stowarzyszenia SARCOMA – mówi Maciej Tęsiorowski, firmy. - Odpowiedzialność za otaczający nas świat, dbanie o zdrowie naszych klientek i klientów – to nie tylko dobra praktyka CSR, ale przede wszystkim nasza potrzeba, jako osób tworzących odpowiedzialną firmę. – dodaje Maciej Tęsiorowski.

Kampania edukacyjna oraz akcja przekazywania części zysku ze sprzedaży, została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez klientów marki, influencerów, jak i media. Na premierowym evencie w ogrodach Villi Foksal w Warszawie w lipcu tego roku, podczas którego można było przebadać znamiona w mobilnym gabinecie zwanym #FuraZdrowia, było obecnych około 250 osób, z czego około 60 skorzystało z bezpłatnego badania znamion przez chirurga onkologa. Temat kampanii edukacyjnej podjęły szeroko media. Wśród ogromnej liczby publikacji (ponad tysiąc) wzmianki o kampanii znalazły się między innymi w TVP 3, Radio Dla Ciebie, Vogue.pl, kobieta.gazeta.pl, Magazynie Zwierciadło, Elle, Viva!, Twój Styl a także Forbes.pl. O kampanii edukacyjnej chętnie pisały również portale kosmetyczne, w tym wirtualnekosmetyki.pl, portale medyczne oraz media lokalne, a zasięg wszystkich publikacji przekroczył najśmielsze oczekiwania marki. Informacja o akcji dotarła aż do ponad 5 milionów odbiorców!

- Ten rok jest dla nas bardzo ważny, jesienią SENSUM MARE obchodzić będzie swoje 6 urodziny. Co przygotowaliśmy na ten czas? Na razie nie możemy zdradzić zbyt wiele, ale zapewniamy, że będzie się dużo działo. Mamy kilka premierowych asów w rękawie. Bycie love brandem dla dziesiątek tysięcy klientek i klientów to wspaniałe zobowiązanie, które uwielbiamy spełniać. - mówi Łukasz Kołodziejek

# Newsy producenci
 reklama