Garnier tworzy odżywkę bez spłukiwania, by ograniczać ślad węglowy

Garnier tworzy odżywkę bez spłukiwania, by ograniczać ślad węglowy

W nowym raporcie Garnier ujawnia, że 41% Brytyjek jest skłonnych brać krótsze prysznice, aby pomóc środowisku, ale tylko 9% z nich rzeczywiście to robi.

Raport Jeden Zielony Krok, przygotowany przez markę z portfolio L'Oréal, w którym wzięło udział 29 600 respondentów z dziewięciu krajów, wykazał również, że 75% Brytyjek w 2022 chciałoby wprowadzić więcej zasad proekologicznych. W ujęciu globalnym, największy wzrost "zielonych intencji" pochodził od respondentów z USA i Niemiec, gdzie 88% przyznało, że miniony rok sprawił, iż są zdeterminowani, aby stać się bardziej zrównoważonymi konsumentami.

W odpowiedzi na te opinie, Garnier wdrożył odżywkę bez spłukiwania, która według szacunków pozwala zaoszczędzić 100 litrów wody na tubkę. Analiza cyklu życia produktu przeprowadzona przez Garnier wykazała, że 63% śladu węglowego tradycyjnej odżywki do włosów powstaje w trakcie jej stosowania (pod prysznicem). W sumie, ślad węglowy odżywki bez spłukiwania marki wynosi -92% w porównaniu do tradycyjnej odżywki do włosów o pojemności 200 ml.

Marka rozpoczęła również kampanię online, zachęcając do dzielenia się swoimi "zielonymi krokami" w mediach społecznościowych. Używając hasztagu #OneGreenStep, za każde udostępnienie filmu z kampanii "Zielony krok", Garnier przekaże do recyklingu pięć butelek plastiku. Za każde udostępnienie w mediach społecznościowych własnych "zielonych kroków" konsumentów, Garnier przekaże do recyklingu dziesięć butelek.

Kampania online obejmuje filmik zachęcający odbiorców do ujawnienia własnych ekologicznych zmian w zachowaniu oraz zwiększający fundusze dla wieloletniego partnera marki, organizacji pozarządowej Plastics for Change.

Adrien Koskas, Globalny Prezes Garnier, komentuje: "Misją Garnier jest uczynienie ekologicznego piękna dostępnym dla wszystkich. Z naszych badań przeprowadzonych w dziewięciu krajach wynika, że ograniczony wybór, edukacja i koszty to trzy główne przeszkody w podejmowaniu zrównoważonych działań. Jesteśmy czwartą największą na świecie marką kosmetyczną na rynku masowym, dlatego jest dla nas absolutnie kluczowe, abyśmy byli liderem w dziedzinie innowacji i wdrażali zrównoważone produkty w przystępnych cenach. W Garnier wiemy, że naszym obowiązkiem jako marki jest dążenie do bardziej zrównoważonego rozwoju, ale także pomaganie naszym konsumentom w podejmowaniu ekologicznych działań. Dlatego opracowywanie zrównoważonych innowacji, takich jak nasza nowo wprowadzona odżywka bez spłukiwania, które faktycznie pomagają zmienić codzienne nawyki kosmetyczne, jest dla nas tak priorytetowe.”

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Garnier Official (@garnier)

# Newsy producenci
 reklama