Dom mediowy Media Choice rozpoczął współpracę z marką Galena, producentem leków i suplementów diety. Głównym celem kampanii jest promocja najnowszych produktów: Femina B12, GastroB12 i Neuro B12. Działania obejmują obsługę oraz optymalizację działań wizerunkowo-sprzedażowych.
Dla każdego z produktów przygotowane zostały materiały reklamowe oraz oddzielna propozycja działań, na podstawie dedykowanych grup docelowych. Kampania została zaplanowana w taki sposób, aby umożliwić jak najbardziej efektywną i optymalną realizację głównych celów. Dodatkowo media plan obejmuje publikację artykułów sponsorowanych na największych portalach o tematyce zdrowotnej w Polsce. Agencja skupiła się również na promocji w mediach społecznościowych oraz wykorzystaniu rich media, które pozwalają reklamom wyróżnić się i zapadać w pamięci odbiorców. Zostały one przygotowane przez Martę Jerzmanowską z zespołu kreacji Media Choice
Za przygotowanie i realizację media planu odpowiada Zuzanna Mreńca – media plannerka w Media Choice, z kolei kontakt z klientem leży po stronie Sandry Łangowskiej-Machnik (Senior New Business Manager)