Firma Make Me Bio otwiera nowy oddział w Kanadzie

Firma Make Me Bio otwiera nowy oddział w Kanadzie

Make Me Bio to polska marka kosmetyczna, specjalizująca się w produkcji kosmetyków na bazie surowców pochodzenia naturalnego, założona w 2013 roku.

Twórczyni marki Anna Urbańska–Błaszczyk, od początku dążyła do stworzenia produktów z myślą o każdej kobiecie, które chce poczuć się dobrze w swojej skórze, bez względu na wiek i indywidualne potrzeby. Obecnie 100 % zespołu Make Me Bio stanowią kobiety, dlatego marka doskonale zna i rozumie potrzeby i wyzwania stojące przed współczesną kobietą.

- Make Me Bio to więcej niż pielęgnacja. To odkrywanie siebie, swoich potrzeb i podążanie za nimi, symbol kobiecej siły, a także troski o nasze zdrowie i środowisko. Ostatni rok był dla nas pełen wyzwań, duże zmiany nastąpiły również na naszym małym podwórku. Równo rok temu zdecydowaliśmy się wraz z mężem i dziećmi na przeprowadzkę do Kanady. Decyzja nie należała do łatwych, ale po roku czasu mogę śmiało stwierdzić, że dzięki wspaniałemu zespołowi, wzajemnemu zaufaniu i ciężkiej pracy, udało się. Od roku prowadzę firmę zdalnie, raz na kwartał przylatuje do Polski, ale to nie koniec zmian. W tym roku obchodzimy 10. urodziny marki. To idealny moment na realizacje kolejnych planów. W ostatnich dniach spełniło się moje wielkie marzenie- zarejestrowałam firmę w Kanadzie. Wiem, że przed nami jeszcze masa pracy i wyzwań i choć jesteśmy na początku drogi, głęboko wierze, że nam się uda! Od najmłodszych lat byłam uczona przez moich rodziców, żeby mierzyć wysoko i pomimo obaw sięgać po swoje marzenia! To właśnie oni pokazali mi, że warto. Sami zdecydowali się wywrócić swoje życie do góry nogami i jako młodzi rodzice czwórki dzieci, zostawili swoje poukładane życie w Polsce, przeprowadzając się do Kanady. Dzięki tej decyzji zarówno ja, jak i moje rodzeństwo posiadamy podwójne obywatelstwo i mogliśmy zasmakować życia po obydwu stronach oceanu – mówi Anna Urbańska-Błaszczyk, założycielka Make Me Bio.

Make Me Bio w swoich planach zamierza kontynuować rozwój nie tylko w Polsce, ale na kanadyjskim rynku kosmetycznym, zgodnie z misją i podjętymi działaniami w Polsce i Europie.

# Newsy producenci
 reklama