26. sierpnia odbyło się relaksujące śniadanie prasowe, podczas którego Daria Prochenka - współzałożycielka firmy oraz Marta Ryszewska - szkoleniowiec i PR manager marki, opowiedziały o tym, co od początku roku wydarzyło się w Clochee, zaprezentowały wszystkie nowości oraz mówiły o planach firmy na najbliższy czas. W otoczeniu nadwiślańskiej panoramy nie zabrakło również czasu na chwile odprężenia, o co zadbała pełna energii Anna Lauda-Michalska, która poprowadziła... jogę śmiechu.
Spotkanie prasowe było przedsmakiem późniejszego wydarzenia na Bulwarach Wiślanych w Warszawie, gdzie Clochee wraz z partnerami przygotowała 3 różne strefy: BEAUTY, BODY, KIDS, aby każdy znalazł odpowiedni sposób na relaks dla siebie. Atrakcje, które czekały na uczestników wydarzenia to joga twarzy, nauka automasażu oraz lepienie kul kąpielowych w strefie BEAUTY, a także porady pielęgnacyjne od ekspertów marki oraz triki makijażowe Natalii Stępy. Strefa BODY była przestrzenią w której odbyły się warsztaty z jogi, trening prowadzony przez Julitę Kotecką, trening BodyArt z Martą Gorącą, a także trening EMS. Z kolei strefa KIDS we współpracy z marką Kinder Kraft obfitowała w eko-animacje oraz warsztaty przygotowane specjalnie dla dzieci. W tej strefie odbyło się także czytanie książek dla dzieci przez znanych aktorów.
Absolutnym i niekwestionowanym hitem wydarzenia była Instawanna, w której można było zrobić sobie niepowtarzalne zdjęcie na tle Wisły. Gościem specjalnym wydarzenia była ambasadorka linii Clochee Baby&Kids, Małgorzata Rozenek-Majdan, ale nie zabrakło również innych znanych twarzy jak np.: Żaklina Ta Dinh, Angelika Zając (Andziaks), Dagmara Bryzek, Zoriana Zozulia, Liza Taste.