FaceBoom wprowadza pierwszą w historii marki linię kosmetyków do makijażu

FaceBoom wprowadza pierwszą w historii marki linię kosmetyków do makijażu

Na rynku zadebiutowała stworzona we współpracy z Kingą Sawczuk pierwsza kolekcja kolorowych kosmetyków marki FaceBoom. Premierowa seria FaceBoom make-up obejmuje aż 29 kosmetyków do makijażu twarzy, oczu i ust, a ich gama kolorystyczna jest na tyle szeroka, by każdy znalazł w niej coś dla siebie.

Marka FaceBoom z imponującym rozmachem wkroczyła w kategorię kosmetyków kolorowych prezentując kolekcję 29 produktów do makijażu, stworzoną wspólnie z Kingą Sawczuk, jedną z największych gwiazd polskiego TikToka.

„Kolorówka już od dawna pojawiała się w naszych rozmowach jako pomysł możliwy do realizacji i idealnie wpisujący się w koncept marki FaceBoom. Światowe trendy były dla nas inspiracją, ale każdy z premierowych produktów dopracowywaliśmy bazując na wiedzy eksperckiej i wskazówkach wykwalifikowanych makijażystów. Istotne były również opinie zaangażowanej w makijażowy projekt Kingi Sawczuk oraz głosy fanów marki - w trakcie procesu tworzenia wszystkie kosmetyki poddawane były testom, w ramach właściwej dla marki grupy docelowej. Efekt to 29 dopracowanych produktów, którymi stworzymy kompletny makijaż zarówno na dzień, jak i na wieczór, czy wyjątkowy look na letni festiwal lub na galę na czerwonym dywanie. To kosmetyki o innowacyjnych formułach, łatwe w aplikacji, długo utrzymujące się na skórze. Cienie do powiek w paletce są doskonale napigmentowane, a glow, jaki dzięki nim można uzyskać zachwyca każdego kto ich wypróbował. Na podium zasługują również produkty do konturowania na mokro, cienie w sztyfcie, których można używać nie tylko na powieki, ale także na kości policzkowe w formie rozświetlacza, czy różu – ich formulacje są naprawdę genialne. Na uwagę zasługują także produkty do konturowania na mokro, rozświetlające fluidy z SPF50 oraz kompatybilne z nimi korektory pod oczy i do twarzy, eyeliner, którym precyzyjnie zrobimy kreskę, bez konieczności nabierania w tym wprawy, czy błyszczyki, które docenimy zarówno za wyjątkową trwałość i efekt ultra połysku 3D, jak i nowoczesny, wygodny aplikator-pacynkę, który jest niestandardowym rozwiązaniem w kanale drogeryjnym. Gama propozycji, zarówno pod kątem formy, jak i odcieni jest na tyle szeroka, by każdy mógł dzięki FaceBoom make-up podkreślić swój indywidualny styl i naturalne piękno.” – mówi Anna Mirek, marketing manager.

Na premierową kolekcję kosmetyków FaceBoom make-up składają się:

  • 2 paletki z cieniami do powiek,
  • 3 warianty cieni do powiek w sztyfcie,
  • 2 paletki do konturowania (w chłodnej i ciepłej tonacji),
  • 2 odcienie różu w płynie,
  • bronzer w płynie,
  • 2 odcienie rozświetlacza w płynie,
  • 4 błyszczyki do ust (z efektem ultra połysku 3D),
  • tusz do rzęs (kolor czarny),
  • eyeliner w pisaku (kolor czarny),
  • magiczna baza-eyeliner,
  • żel do stylizacji brwi,
  • 3 odcienie korektorów pod oczy i do twarzy,
  • 3 odcienie rozświetlających fluidów,
  • 2 warianty pudrów do twarzy,
  • puder pod oczy.

Stworzona we współpracy z Kingą Sawczuk kolekcja FaceBoom make-up to kosmetyki dla każdego, bez względu na kolor skóry czy płeć.

„FaceBoom make-up to kolekcja, która zachęca do eksperymentowania i zabawy makijażem, odkrywania własnego „ja” i wyrażania siebie. Znalazło to swoje odzwierciedlenie w kampanii promującej premierową serię pierwszych kosmetyków kolorowych w historii marki. Do udziału w niej zaprosiliśmy Jakuba Walewskiego @walevsky_, @nilufar_nazarova, @ginciaaaa, ale także znane influencerki m.in. Klaudię Owczarek-Karpińską, Gabrielę Orzechowską, Paulinę Twardowską, Oliwię Nincevic, czy Aleksandrę Pawlik. Oczywiście nie mogło w niej także zabraknąć Kingi Sawczuk, ambasadorki FaceBoom make-up.”– mówi Iwona Czopek, head of marketing and communication.

Kosmetyki FaceBoom make-up są dostępne na wyłączność w drogeriach Rossmann i na www.bielenda.com
# Newsy producenci
 reklama