Eurus wyłącznym dystrybutorem marki WaterWipes w Polsce

Eurus wyłącznym dystrybutorem marki WaterWipes w Polsce

Od początku istnienia firmy Eurus przyjęto założenie, aby polskim konsumentkom zapewnić dostęp do najlepszych kosmetyków z całego świata.  Eurus jest obecnie wiodącym dystrybutorem kosmetyków marek koreańskich w Polsce - wprowadza na polski rynek te najbardziej innowacyjne i o największym potencjale sprzedażowym.

Od kilku lat firma stawia również na produkcję kosmetyków pod własnymi  markami. Są to: Neboa – naturalne, wegańskie kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy oraz do mycia ciała, Receptury Zielarki – ziołowe kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała, REVOSS Professional i Mevelle Professional – profesjonalne produkty do włosów i skóry głowy do domowego stosowania oraz linia masek w płachcie do twarzy i płatków pod oczy KIMOCO Beauty.

Od 1 lipca 2023r. portfolio dystrybuowanych przez Eurusa produktów poszerza się o chusteczki oczyszczające i chroniące skórę irlandzkiej marki WaterWipes®.

W ponad 50 krajach świata, każdego dnia rodzice odkrywają zalety skutecznie oczyszczających, a jednocześnie bardzo delikatnych dla skóry niemowląt i dzieci chusteczek WaterWipes® Chusteczki są polecane nawet do szczególnie wrażliwej skóry noworodków i wcześniaków. Zawierają tylko dwa składniki: 99,9% wody i kroplę ekstraktu owocowego. Chusteczki nie zawierają plastiku, są w 100% biodegradowalne. Zostały zatwierdzone przez Brytyjskie Stowarzyszenie Alergii i Zdrowia Skóry.

Chusteczki WaterWipes® będzie można kupić w największych sieciach drogeryjnych, w sklepach internetowych i marketach na terenie całego kraju. Będą również dostępne na nowoczesnej platformie sprzedażowej B2B https://eurusb2b.pl/, skierowanej do sklepów internetowych, drogerii stacjonarnych i salonów kosmetycznych.

Marka WaterWipes® to gwarancja jakości i skuteczności, a wieloletnie doświadczenie firmy Eurus w dystrybucji i sprzedaży kosmetyków, znajomość rynku oraz przestrzeganie najwyższych standardów w relacjach biznesowych to wartości, które są podstawą budowania silnej pozycji tej marki na polskim rynku.

# Newsy producenci
 reklama