Marki, które zainwestowały największe kwoty w listopadzie to:
- Nivea - kwota 242,4 tysiące złotych (udział 4,8%),
- L'Oréal Paris - kwota 210 tysięcy złotych (udział 4,2%),
- Garnier - kwota 187,5 tysięcy złotych (udział 3,7%),
- Rimmel - kwota 187,4 tysięcy złotych (udział 3,7%),
- Stars from the Stars - kwota 168,3 tysięcy złotych (udział 3,3%).
5 najbardziej aktywnych marek odpowiada za 19,7% wszystkich nakładów. Najbardziej aktywną firmą na polu influencer marketingu jest firma L'Oreal Polska, która jako grupa zainwestowała w listopadzie 2021 łącznie 1,05 miliona złotych netto.
Estymacja budżetów na wynagrodzenia dla influencerów odbyła się w oparciu o wiele czynników, w tym m.in. wyniki monitoringu, oznaczenie treści ze współpracy, szacowaną siłę buzzu tych treści czy stawki wynagrodzeń płaconych influencerom. Kwota ta nie obejmuje innych kosztów influencer marketingu m.in. wsparcie reklamowe postów (np. Spark Ads na TikToku), organizacja wysyłek paczek PR, itp.