Transakcja ma zostać sfinalizowana w przyszłym miesiącu. To pierwsza pełna akwizycja Estée Lauder na rynku azjatyckim.
Obie firmy są jednak sobie doskonale znane: Estée Lauder dokonała w 2015 roku mniejszościowej inwestycji w Have&Be, ale teraz przejmie pozostałe dwie trzecie koreańskiego biznesu.
- Dr. Jart + koncentruje się na tworzeniu wysokiej jakości produktów do pielęgnacji skóry, które łączą naukę dermatologiczną, niesamowite możliwości innowacji i ekspresję artystyczną, co sprawia, że brand ten doskonale wpisuje się w nasze różnorodne portfolio - powiedział w oświadczeniu Fabrizio Freda, prezes i dyrektor generalny The Estée Lauder. - Liczymy na dalszy globalny rozwój w nadchodzących latach – dodał prezes.
Dr Jart + ma osiągnąć ponad 500 mln USD sprzedaży netto w 2019 r. Marka odnotowała znaczny wzrost w ciągu ostatnich kilku lat. Od czasu założenia w 2005 roku przez ChinWook Lee, brand stał się jednym z najbardziej popularnych i rozpoznawalnych na całym świecie, ciesząc się dużym zaufaniem wśród konsumentów.
Marka jest obecnie sprzedawana w sklepach (tradycyjnych i online) w ponad 35 krajach na całym świecie.