Eisenberg przedstawia nowości w marce

Eisenberg przedstawia nowości w marce

THE WOW EFFECT 3D - pod tym hasłem odbył się w październiku w eleganckiej scenerii Hotelu Belotto w Warszawie, event marki EISENBERG Paris.

Zaproszeni dziennikarze i influencerzy mieli okazję przetestować pielęgnacyjne nowości marki – THE REMODELLING LIFT EXPERTS oraz zapoznać się z zapachami kolekcji perfum L’ART DU PARFUME. Tym razem marka zdecydowała się na zmianę koncepcji wydarzenia i prezentację nowości podczas panelu dyskusyjnego, do którego zaproszone zostały ambasadorki kampanii Malwina Wędzikowska, Martyna Grzenkowicz i Ewelina Krasoń.

Dominika Eisenberg – product & training director EISENBERG Paris przywitała gości oraz poprowadziła panel dyskusyjny, podczas którego rozmówczynie – Malwina Wedzikowska, Ewelina Krasoń oraz Martyna Grzenkowicz opowiedziały o działaniu nowości, ich składzie, konsystencji oraz produktach, bez których nie wyobrażają sobie wyjścia z domu, podzieliły się swoimi tipami pielęgnacyjnymi i makijażowymi. Goście mogli również przedpremierowo obejrzeć film prezentujący międzynarodową kampanię marki EISENBERG Paris.

Szkolenie merytoryczne poprowadziła Patrizia Mazzitelli – product & training director EISENBERG Paris. Opowiadała o opatentowanej formule Trio-Moléculaire®, odkryciu zaawansowanych badań José Eisenberga. Formułę tę, by zdynamizować kapitał młodości, połączono w nowych produktach z nadzwyczajnym koktajlem składników aktywnych: Wyciągiem z zielonej herbaty, peptydami ryżu i olejem z pestek winogron oraz składnikami dedykowanymi danemu produktowi. THE EYE SERUM (nowość) ukierunkowane jest na 4 oznaki starzenia się okolicy oczu. Zapewnia doskonałe działanie liftingujące, nawilżające, odblokowujące i niwelujące oznaki zmęczenia. Pomaga w redukcji sińców,  korekcji opadających powiek i kurzych łapek, poprawia także mikrokrążenie. Druga nowość – FIRMING REMODELLING CREAM zapewnia doskonały efekt ujędrniającego i odbudowującego liftingu! Jego lekka, choć odżywcza formuła pomaga zredukować zmarszczki, wygładzić, rozświetlić i poprawić owal twarzy.

Po części oficjalnej zaproszeni goście mogli zapoznać się z produktami i dowiedzieć się o nich więcej bezpośrednio od przedstawicieli marki oraz ambasadorek.

# Newsy producenci
 reklama