Edukatorzy Redken wspierali strefę YSL na Opener Festival 2024

Edukatorzy Redken wspierali strefę YSL na Open'er Festival 2024

Profesjonalna marka produktów do koloryzacji, stylizacji i pielęgnacji włosów Redken należąca do Grupy L’Oreal Polska w tym roku wsparła strefę beauty YSL w czasie Open’er Festiwal 2024. W ramach współpracy edukatorzy Redken czesali i stylizowali włosy gwiazd i influencerów zaproszonych na festiwal przez markę YSL.

- Redken i YSL mają bardzo podobny vibe, dużą rolę odgrywa u nas kreatywność, wyrażanie siebie, wolność, a to są dokładnie te wartości, których szukamy na festiwalu. Redken dał YSL wsparcie w postaci edukatorów, stylistów i artystów marki, którzy są uznanymi profesjonalistami zarówno w Polsce, jak i za granicą - mówi Joanna Karwatka, Brand & Community Engagement Manager REDKEN. - Nasi artyści, tacy jak Sandra Kpodonou, Alisa Popadyk, Robert Surmiak, Aldona Oleksy-Chrzanowska czy Karolina Łyszczak na co dzień szkolą topowych fryzjerów Redken, którzy pracują w naszych współpracujących salonach. Marka Redken zajmuje się koloryzacją, stylizacją i pielęgnacją włosów, pochodzi z Nowego Jorku, który jest miastem autentycznym, różnorodnym, skupiającym w sobie mix mody, muzyki sztuki. Zdecydowanie ten Festiwal to również miejsce, w którym cały nasz team mógł pokazać najnowsze światowe trendy, pozwolić sobie na bardziej odważne stylizacje gwiazd, ale i zaczerpnąć energii od uczestników wydarzenia - dodaje Karwatka.

# Newsy producenci
 reklama