e.l.f. Beauty zachęca innych producenów: kopiujcie nas!

e.l.f. Beauty zachęca innych producenów: kopiujcie nas!

Firma e.l.f. Beauty opublikowała raport dotyczący jej wpływu za rok 2024, podkreślając swoją pozycję jako „Different Kind of Company”.

O marce mówi się, że czerpie i tworzy w trendzie #DupeCulture. Firma nie odcina się od tego: konsekwentnie stawia na demokratyzowanie piękna, a wyniki sprzedaży pokazują, że to się jej zdecydowanie opłaca. Jej najnowsza kampania Dupe That nawiązuje do etykietki „twórcy zamienników” i w przewrotny sposób składnia innych producentów, by naśladowali e.l.f. Beauty. W tym przypadku chodzi jednak o etykę biznesu i zrównoważony rozwój.

– U podstaw e.l.f. leży demokratyzacja – tego, co najlepsze w pięknie, dostępie do jakości, do równych szans, do dobrego samopoczucia, do lepszej planety i, co być może najważniejsze, do robienia tego wszystkiego z życzliwością. Proszę, podrabiaj to! – mówi Kory Marchisotto, dyrektor ds. marketingu.

Llista dobrych praktyk, które producent marek elf beauty i Naturium ma na swoim koncie (wybrane):

  • e.l.f. Beauty to jedyna z około 4100 amerykańskich firm notowanych na giełdzie, której zarząd składa się z ponad 78% kobiet i w 44% z osób zróżnicowanych etnicznie.
  • Z receptur marek wyłączono ponad 2500 składników, co przekracza ograniczenia FDA i UE.
  • Ponad 85% produktów wytwarzanych jest w zakładach posiadających certyfikat Fair Trade Certified™.
  • Firma podjęła nowe zobowiązania w zakresie zrównoważonych opakowań, w tym, aby do 2030 r. 50% wszystkich opakowań z tworzyw sztucznych zawierało materiały pochodzące z recyklingu lub materiały pochodzenia biologicznego pozyskiwane w sposób odpowiedzialny.

e.l.f. Beauty określa się, jako sektorowy rozrabiaka, który nie boi się iść pod prąd - burzy normy, łączy społeczności, dba o pozytywność, inkluzywność i dostępność. W jej portfolio znajdują się marki: e.l.f. Cosmetics, e.l.f. Skin, Keys Soulcare, Well People i Naturium.  
# Newsy producenci
 reklama