Wierząc całym sercem w markę stworzoną z pasją i pragnąc dla wszystkich kobiet jak najlepiej, MIYA Cosmetics przechodzi pod skrzydła polskiej firmy rodzinnej TDJ, która zachwyciła się koncepcją marki i jest gotowa, by wesprzeć ją w rozwoju.
Wartości nowego właściciela są spójne z wartościami MIYA Cosmetics – firma tworzy społeczność ludzi z pasją, którzy z otwartością i kreatywnością realizują nowe projekty. Podobnie jak dla MIYA – dla TDJ najważniejsi są ludzie i ich potrzeby, praca z zaangażowaniem, dobrą komunikacją, życzliwym nastawieniem do siebie i świata.
Rozwoju Miya podjął się Leszek Kłosiński po blisko 22 latach pracy dla grupy Oceanic, w tym od 2009 roku na stanowisku prezesa: - MIYA Cosmetics chwyciła mnie za serce. Widzę jej ogromny potencjał, ale przede wszystkim – szanuję ogromną społeczność, która pokochała kosmetyki tej marki. Dlatego w MIYA nic się nie zmieni – to będzie nieustannie ta sama marka bliska kobietom, rozumiejąca ich potrzeby, rozwijana z sercem, której damy szersze pole do popisu, by była bardziej dostępna, jeszcze bliższa konsumentkom – mówi.