Dua Lipa ambasadorką YSL Beaute

Dua Lipa ambasadorką YSL Beaute

Dua Lipa i YSL Beauté współpracują od 2019 r. Wtedy artystka została ambasadorką zapachów Libre. Obecnie Dua Lipa stała się również globalną ambasadorką makijażu.

Z pomocą kolorówki YSL Beauté będzie przełamywać granice piękna w imię wolności i prawa do wyrażenia siebie. Otwarciem dłuższej współpracy jest kampania nowej kolekcji do makijażu ust YSL Loveshine.

– Dla mnie zapachy i makijaż są kolejną formą wyrażania siebie, sposobem na odkrywanie mojej figlarności, kreatywności i indywidualności. Cieszę się, że mogę odbyć tę podróż jako część rodziny YSL Beauté – powiedziała Dua Lipa.

Premiera YSL Loveshine zaplanowana na początek marca 2024 r. Wtedy też Dua Lipa zadebiutuje w roli globalnej ambasadorki makijażu. Jak wyjaśnia marka, „artystka, która błyszczy zarówno na scenie, jak i poza nią, zachęca do tego, żeby poczuć się jak ona i roztaczać taki sam blask z pomocą konkretnych kosmetyków”.

W ramach kampanii promowane będą: pomadka Loveshine od marca, błyszczyk Loveshine Candy Glaze oraz balsam do ust Candy Glow od czerwca. W 2024 r. na rynek trafi również nowa płyta piosenkarki.

Pierwsza odsłona kampanii makijażowej YSL Beauté, w której główną rolę otrzymała Dua Lipa, to spot wyreżyserowany przez Nathalie Canguilhem. Nagrany został w Maroku, kilka kilometrów od Ourika Community Gardens, skąd firma bierze składniki do YSL Loveshine.

Krzysztof Bożek, Brand Business Director YSL Beauté & Prada Beauty:
Dua Lipa należy do rodziny YSL od lat, więc tym bardziej cieszy nas, że przyjęła nową rolę i stała się globalną ambasadorką makijażu. Ikona pokolenia Z, która aktywnie rozwija swoją karierę i daje odbiorcom znacznie więcej niż tylko dobrą muzykę, to idealna reprezentantka naszych wartości. 2024 rok będzie podwójnie niezwykły, bo na rynek trafi zarówno nowa płyta piosenkarki, jak i linia kosmetyków YSL LOVESHINE, które wspólnie będą inspirować do tego, żeby być sobą i podkreślać to każdego dnia. O tym, jakie wrażenie robi na żywo artystka, będzie można przekonać się także w Polsce. Gwiazda wystąpi podczas Open’er Festival 2024.

# Newsy producenci
 reklama