24 lata zawodowego życia Chociszewskiej przypadły na jej pracę dla L'Oréal Polska. W korporacji rozwijała się w wielu obszarach związanych z szeroko pojętym marketingiem, zmieniając co jakiś czas pozycję i rynkowe segmenty, w których działa koncern. Ma duże doświadczenie w strategii marketingowej, zarządzaniu markami, marketingu konsumenckim i partnerskim.
"Bardzo się cieszę z nowego etapu kariery zawodowej. Ci, którzy mnie znają wiedzą, że to co dla mnie ważne przy wyborze to identyfikacja z marką, którą zarządzam oraz partnerstwo we współpracy biznesowej. Po takich markach jak L’Oréal Paris, Garnier, L’Oréal Professionnel, Tołpa, Hagi to kolejna marka, która dołącza do mojej historii zawodowej. Hagi to kwintesencja jakości, autentyczności i silne, polskie korzenie. Nazwa marki powstała od pierwszych liter imion właścicielek (H-Hania, A-Agata, G-Gabrysia) a dopełnienie w postaci „I” symbolizuje wszystkie Inne osoby, które przyczyniły się do jej powstania. W filozofii Hagi nie ma miejsca na kompromisy. Jesteśmy zawsze szczerzy i transparentni, bo zaufanie naszych Klientek i Klientów jest dla nas najważniejsze. Dziękuję Hagi za zaufanie!" - napisała na swoim profilu w portalu LinkedIn.
Wirtualne Kosmetyki życzą powodzenia w nowej roli!