Do SheFoot dołącza SheHand - nowa marka na rynku

Do SheFoot dołącza SheHand - nowa marka na rynku

Polscy konsumenci już od 6 lat dbają o swoje stopy przy pomocy kosmetyków SheFoot i ManFoot. SHE Cosmetics postanowiła zadbać teraz także o kobiece dłonie, wprowadzając tej jesieni na rynek nową linię dermokosmetyków do rąk, sygnowanych marką SheHand.

SHEHAND to specjalistyczna marka oferująca produkty do pielęgnacji dłoni dla wymagających kobiet, które chcą więcej niż tylko zwykłego kremu do rąk. Wegańskie kosmetyki na bazie masła shea, bogate w naturalne składniki aktywne, takie jak oleje czy algi, skutecznie odmładzają dłonie i spowalniają proces starzenia się skóry. Mogą być stosowane nawet do najbardziej wrażliwej skóry dłoni.

Portfolio marki składa się z pięciu produktów: dwóch kremów, satynowej pianki, maseczki w formie rękawiczek oraz odżywki do paznokci w formie wygodnych nasadek na palce.

Kremy dostępne są w dwóch pojemnościach: 50 ml. oraz 200 ml.

Jak na dłoni

Dłonie są uważane za naszą wizytówkę – są odzwierciedleniem tego, jak dbamy o nasze ciało i w jakiej jesteśmy kondycji. To przez ich wygląd często oceniany jest nasz wiek. Szczególnej troski wymagają właśnie teraz, gdy intensywniej dbamy o ich higienę. Z powodu pandemii COVID-19 myjemy ręce kilkakrotnie częściej niż kiedyś i używamy agresywnych dla skóry środków do dezynfekcji.

Aż 42% Polaków myje ręce ponad 11 razy dziennie (przed wybuchem epidemii tylko 15% osób myło ręce z taką częstotliwością)*, a kolejne 28% badanych deklaruje mycie rąk częściej niż 16 razy dzienne (skok z 9% przed epidemią).

Wśród najczęściej myjących ręce 36% stanowią kobiety, 19% mężczyźni. Wzmożona higiena rąk powoduje problemy z przesuszeniem i pękaniem skóry dłoni na skalę niespotykaną do tej pory. Dlatego też Polacy częściej potrzebują sięgać po specjalistyczne i naprawdę skuteczne kosmetyki do rąk, które odpowiednio nawilżą i zregenerują zniszczoną przez detergenty skórę dłoni.

Wegańskie i z prostym składem

SheHand to kosmetyki wegańskie, bazujące na naturalnych składnikach. Zawierają bezalergenowe kompozycje zapachowe, dzięki czemu pięknie pachną, przy zminimalizowanym ryzyku uczuleń. Do tego szybko się wchniałają i zapewniają maksymalną funkcjonalność. Zwiększone dermobezpieczeństwo kosmetyków SheHand potwierdzono w rozszerzonych badaniach dermatologicznych przeprowadzonych na grupie kosnumentek o bardzo wrażliwej skórze. SheHand to także jeszcze duża dbałość o przyrodę – brak składników odzwierzęcych oraz testowanych na zwierzętach (kosmetyki są wegańskie) oraz opakowania z materiałów pozyskiwanych z odpowiedzialnych źródeł (FSC).

Jednocześnie SheHand to pierwsza marka w portfolio producenta, która swój debiut miała na rynkach zagranicznych, a dopiero w drugiej kolejności wprowadzana jest na rynek polski.

Kosmetyki SheHand od marca b.r. dostępne są w sieci drogeryjnej dm w Austrii i Rumunii. W ciągu kilku miesięcy zdobyły tam wysoką pozycję wśród rynkowych liderów kategorii. Więcej o marce i produktach na: www.shehand.pl.

# Newsy producenci
 reklama