Coty podpisało umowę licencyjną z Marni na tworzenie perfum i kosmetyków

Coty podpisało umowę licencyjną z Marni na tworzenie perfum i kosmetyków

W ramach umowy koncern opracuje perfumy i kosmetyki inspirowane stylem Marni, a pierwsze produkty w ramach tej współpracy mają zostać wprowadzone na rynek w 2026 roku.

W 2012 roku Marni współpracowała w ramach licencji na perfumy z firmą Estée Lauder Companies.

Coty podkreśla, że partnerstwo z włoską marką Marni wzmacnia jej obecność w sektorze luksusowych perfum. Koncern posiada obecnie umowy licencyjne z takimi brandami, jak Burberry, Gucci, Davidoff i Hugo Boss. I to okazuje się być właściwym kierunkiem biznesowo. Popyt na luksusowe perfumy odnotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży firmy w pierwszym kwartale 2024 r., napędzany nowościami takich marek jak Burberry i Gucci. Firma odnowiła także niedawno umowy licencyjne z holenderską marką modową Mexx i niemiecką marką bielizny Bruno Banani.

- Z przyjemnością ogłaszamy nasze nowe partnerstwo z Marni, marką znaną z innowacyjności, kreatywności i wyjątkowego, młodzieńczego podejścia do luksusu – powiedziała Sue Nabi, dyrektor generalna Coty (na zdjęciu). Nabi podkreśliła, że marka jest szczególnie popularna w Europie i w Azji. Jej zdaniem ta umowa licencyjna wpisuje się w niezwykle udany kierunek strategiczny Coty polegający na licencjach z topowymi markami modowymi z potencjałem w wielu kategoriach. - Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy z Marni w celu opracowania kosmetyków premium, które ożywią wizualny styl domu mody i wartości związane z pięknem - dodała. 

Kolekcje założonej w 1994 r. marki Marni charakteryzują się odważnymi kolorami, nadrukami i nowatorskim designem, który mocno czerpie z włoskiego wzornictwa i tradycji. - Sojusz z Coty, pionierską siłą w branży kosmetycznej, stanowi kluczowy moment w ewolucji Marni, zgodnie z naszym zobowiązaniem do oferowania całościowego doświadczenia marki - dodała Barbara Calò, dyrektor generalna Marni. - Poprzez wprowadzenie zapachów i produktów kosmetycznych, które płynnie zintegrują się ze światem naszej marki, na nowo definiujemy granice marki, otwierając przed Marni nowe możliwości afirmacji - podsumowała.

# Newsy producenci
 reklama