Clochee zachęca konsumentki do udziału w wiosennym konkursie marki

Clochee zachęca konsumentki do udziału w wiosennym konkursie marki

Wystartował nowy konkurs z Clochee. Zadanie konkursowe jest banalnie proste: należy kupić nalsam GLOW od Clochee oraz wykonać zdjęcia i opublikować go w mediach społecznościowych z hashtagiem #goGLOW oraz oznaczeniem profilu @clochee_simplyorganic.

Dodatkowo zdjęcie konkursowe należy przesłać na maila: konkurs@clochee.com. Konkurs trwa od 4-25.05 do godziny 23:59. Do wygrania są prywatne lekcja pilatesu online u Katarzyny Kujawy, 3-dniowy detox sokowy Beach Please od Juicy Jar, koc piknikowy La Millou oraz letni zestaw kosmetyków Clochee. Więcej informacji na stronie internetowej organizatora.

Partnerzy akcji: dla Gentlemana, Aelia Duty Free, BeClinic, topestetic, Ekopolka, Etyczny Kosmetyczny, Mostrami.pl, Perfumeria Ewelina, Triny.pl, Kamaja, kopalnia-zdrowia.pl, Runo Zielarnia, Nabea, Libre. Fundatorzy nagród: La Millou, Juicy Jar, Katarzyna Kujawa, Clochee.

# Newsy producenci
 reklama