Clochee przedstawia wyniki dwóch badań konsumenckich

Clochee przedstawia wyniki dwóch badań konsumenckich

Marka Clochee zdecydowała się przeprowadzić testy konsumenckie linii Clochee Baby&Kids oraz rozjaśniająco-energetyzującego kremu pod oczy. Firma z wielkim zadowoleniem przyjęła wyniki, które wypadły w obu przypadkach bardzo pozytywnie.

Linia Clochee Baby&Kids to nowe dziecko w portfolio Clochee. Marka przeprowadziła dla tej linii testy konsumenckie wraz z portalem babyboom.pl. Pod lupę został wzięty cały zestaw pielęgnacji dla najmłodszych, czyli: aksamitna emulsja do kąpieli, delikatny szampon/żel do mycia, otulająca oliwka pielęgnacyjna, naturalne masełko do twarzy i ciała, a także S.O.S. krem do zadań specjalnych.

Wszystkie kosmetyki, które zostały przebadane pod nadzorem dermatologa i pediatry, były wnikliwie testowane przez 4 tygodnie przez mamy i ich pociechy. Oceny dla kilku parametrów, dotyczących całego zestawu pielęgnacyjnego, m. in. oczyszczanie, łagodzenie objawów, łagodzenie podrażnionej skóry, ochrona i gładkość skóry, zapach i konsystencja dały maksymalny zestaw punktów - 5/5.

Komentarze młodych mam były niezwykle entuzjastyczne: - Produkty Clochee Baby&Kids to moje odkrycie roku. Korzystanie z nich to przyjemność zarówno przy małych, jak i dużych alergikach. Skóra synka zawsze przyjemnie nawilżona, przyjemna w dotyku, bez plam i zaczerwienień. Taka idealna skóra niemowlaka – napisała Aneta. Natomiast Dagmara tak oceniła produkty po testach: - Kosmetyki Clochee z linii Baby&Kids sprostały potrzebom skóry moich córeczek, nie wywołując żadnych niepożądanych efektów. Poza działaniem jestem zachwycona ich naturalnym składem, wydajnością i wygodą aplikacji. Opakowania są poręczne i wyposażone w pompkę, ułatwiającą aplikację, a w dodatku podlegają w 100% recyklingowi.

Krem pod oczy kontra zmęczenie

Młode mamy, które zaliczają przecież serie nieprzespanych nocy, były również perfekcyjnymi testerkami odświeżonego niedawno kremu pod oczy Clochee. W zeszłym roku jego skład przeszedł mały lifting. Receptura z kofeiną i strelicją białą została wzbogacona m.in o bio-retinol. Dzięki temu, krem doskonale sprawdza się w pielęgnacji zmęczonego oka (zasinienia, opuchnięcia), ale działa również przeciwzmarszczkowo i efektywnie minimalizuje skutki egzogennego starzenia się skóry. Testy produktów trwały 4 tygodnie, a użytkowniczki wystawiły wysokie noty w takich obszarach, jak: działanie pielęgnacyjne, nawilżenie i ochrona skóry przed wysuszeniem, niwelowanie oznak zmęczenia, poprawa kolorytu skóry pod oczami, spłycenie zmarszczek, konsystencja i zapach.

Jedna z testerek - Dominika - napisała – Jestem pozytywie zaskoczona kremem pod oczy marki Clochee. Moja wrażliwa okolica oka jest bardzo dobrze nawilżona. Czuję, że oko jest świeże i wypoczęte. Skóra jest ładnie rozświetlona i zadbana. Myślę, że krem zostanie ze mną na długo, bo jest też bardzo wydajny (…).  Sylwia również chwaliła produkt:  - Czasem po gorszych nocach moich dzieci miałam podpuchnięte oczy. Odkąd stosuję krem Clochee widzę, że opuchlizna jest nieco mniejsza niż zwykle.(…). Inne testerki dodawały również atut wydajności kosmetyku, jego delikatny zapach i odpowiednią konsystencję.

# Newsy producenci
 reklama