Marketing kosmetyczny: Claudia Schiffer nową twarzą Rhode Cosmetics

Marketing kosmetyczny: Claudia Schiffer nową twarzą Rhode Cosmetics

Rhode, marka stworzona przez Hailey Bieber, poinformowała o zaangażowaniu Claudii Schiffer w roli ambasadorki.

Supermodelka występuje w kampanii nawilżającego produktu o nazwie Butter Balm, który będzie dostępny od 28 października na stronie e-commerce Rhode.

Schiffer to ikona ery supermodelek lat 90. Ma na koncie ponad 1000 okładek magazynów.

Okazuje się, że nie tylko Claudię ucieszyło zaproszenie do kampanii reklamowej Rhode. Jak mówi, zachwycone były jej córki, gdy tylko o usłyszały o tej propozycji. Nic dziwnego: Rhode jest szczególnie lubiana wśród młodszych konsumentek, które chętnie wybierają charakterystyczne etui na telefon z przegródką na balsam do ust.

Marka stara się być jednak ponadgeneracyjną. Schiffer zgadza się z takim podejściem: „Wiem z własnego doświadczenia, że ​​większość firm produkujących kosmetyki do pielęgnacji skóry uważa za wyzwanie znalezienie sposobu na dotarcie do szerszej publiczności — bardzo trudno jest połączyć ofertę dla młodszych i starszych typów skóry, dlatego Rhode jest tak wyjątkowa”. Schiffer podkreśla też, że stawia na  „prostą i nieskomplikowaną pielęgnację”. Nowy produkt wpisuje się w to założenie i zdecydowanie jest kosmetykiem wielofunkcyjnym.

Claudia uwielbia nowe masło Barrier Butter, ponieważ dość często zdarzają się jej dni, kiedy skóra jest dużo bardziej sucha. Ten kosmetyk jest jak intensywna bomba nawilżająca na noc. Formuła zawiera 13 kluczowych składników, takich jak kompleks kwasu hialuronowego, PGA i masło murumuru, które zapewniają nawilżenie na wielu poziomach i z czasem pomagają utrzymać skórę bardziej napiętą i jędrną. Nowa ambasadorka marki jest również wielką fanką Peptide Glazing Fluid, który według niej zapewnia świeżą, promienną i zdrową cerę.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez rhode skin (@rhode)

 

# Newsy producenci
 reklama