CeraVe nawiązało współpracę z brytyjskim komikiem Jackiem Whitehallem w ramach inicjatywy mającej na celu zmierzenie się i skorygowanie krążących po sieci dezinformacji na temat pielęgnacji. Kampania #FactCheckYourFeed marki CeraVe ma na celu obalenie „niebezpiecznych i czasami dziwacznych” wiralowych mitów na temat skóry, dając konsumentom możliwość poszukiwania wiarygodnych porad dermatologicznych. Ta kampania wpisuje się w marketingowo pojęcie „medu-tainment” – rozrywki o podłożu medycznym.
Whitehall ma 3,5 miliona obserwujących na TikToku.
Dzięki swojemu humorystycznemu podejściu Whitehall ma zachęcić młodych konsumentów do kwestionowania wiarygodności wszystkich, czasem absurdalnych, porad dotyczących pielęgnacji znalezionych w Internecie i priorytetowego traktowania wiarygodnych źródeł. Biorąc pod uwagę, że produkty CeraVe opracowywane są przez dermatologów, a marka jest chętnie używana przez zetki, ta współpraca ma sens. Podkreśla zaangażowanie marki w zapewnianie wiarygodnej edukacji na temat pielęgnacji i promowanie zdrowych nawyków skórnych. Ale bez przynudzania;-)