Butik YOPE na Mokotowskiej w odświeżonym designie

Butik YOPE na Mokotowskiej w odświeżonym designie

Gdy dzikie rośliny wkroczyły do świata YOPE, stały się nie tylko inspiracją do stworzenia niezwykłej serii kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ale także na stałe rozgościły się w przyjaznym, kameralnym wnętrzu warszawskiego butiku YOPE przy ul. Mokotowskiej.

To wyjątkowe miejsce od początku powstania zostało wypełnione nieszablonowymi rozwiązaniami, takimi jak łagodne pastelowe kolory i meble o subtelnej, nowoczesnej stylistyce. W nowej odsłonie jeszcze bardziej zaskakuje odważnym designem i tryska egzotyczną energią. Dzika natura wypełnia to miejsce i pozwala poczuć jej prawdziwą moc.

NATURALNIE NIEZWYKŁE WNĘTRZE

W butiku YOPE każdy znajdzie dla siebie coś niezwykłego. Kolory, design, zapachy i naturalne piękno charakteryzują to miejsce od momentu powstania. Teraz zawładnęły nim egzotyczne rośliny, których kompozycja cieszy oko już od wejścia i otacza gości z każdej strony. Dominujący do tej pory we wnętrzu pastelowy róż zyskał nowy wymiar, dzięki pojawieniu się na ścianach zieleni w odcieniu późnego lata. Tak urządzone miejsce zaskakuje i zachęca do poznania każdego z produktów.

Koncept sklepu stawia na otwartość i wygodę dla kupujących, dlatego butik jest wyposażony w umywalki i stanowiska do testowania kosmetyków do pielęgnacji skóry. Nie zabrakło w nim także zyskujących coraz większą popularność stacji refill, dzięki którym można skorzystać z opcji ponownego napełniania butelek.

KTO GO TAK URZĄDZIŁ?

Autorem projektu jest Loskiewicz.Studio, instalacje kwiatowe przygotowało Gładki Studio. Projekt nadał butikowi zupełnie nowego charakteru. „Chciałyśmy wprowadzić do przestrzeni dzikość charakterystyczną dla nowej serii kosmetyków” – podkreśla Anna Łoskiewicz i dodaje: „Dzikie rośliny pojawiły się w centralnej części ekspozycji, wiszą na instalacji pod sufitem, roślinność dosłownie wylewa się, tworzy wrażenie jakby wnętrze było powoli przejmowane przez zieleń. Dajemy pole naturze, pozwalamy jej wejść dalej – rośliny obrastają obłe i przyjemne w dotyku kształty elementów wyposażenia, które z kolei nawiązują do delikatności i miękkości konsystencji kosmetyków. Butik stał się obiektem niemalże artystycznym, z dziką rzeźbą pośrodku i praktyczną toaletką pozwalającą testować kosmetyki w części funkcjonalnej. Dobór kolorów – mocnych, ciemnych, które eksponują produkt i podkreślają tło, jest inspirowany opakowaniami kosmetyków. To daje spójność koncepcji i kolorystyki”.

# Newsy producenci
 reklama