Brand beauty camp marki Bielenda na wyspie Milos

Brand beauty camp marki Bielenda na wyspie Milos

Bielenda – jako pierwsza polska marka kosmetyczna – zrealizowała akcję marketingową opartą na popularnym w mediach społecznościowych koncepcie brand beauty camp. To jednocześnie największy projekt firmy w obszarze jej tegorocznych działań influencerskich.

Marka, w ramach akcji #BielendaBeautyCamp zaprosiła do współpracy grupę topowych influencerek – Sylwię Gaczorek, Martynę Grzenkowicz, Klaudię Owczarek, Ewę Zawadę i Julię Żugaj, które towarzyszyły zwyciężczyniom specjalnego, wcześniej przeprowadzonego konkursu, we wspólnym wyjeździe na grecką wyspę Milos. Na miejscu, wszystkie uczestniczki testowały wiosenno-letnie nowości marki (m.in. Bielenda Bikini, Bielenda B12 oraz Bielenda Beauty Molecules), brały udział w spotkaniach z ekspertami w zakresie analizy i pielęgnacji skóry oraz spędzały czas na odkrywaniu uroków słonecznej wyspy – wszystko w ramach specjalnego programu beauty camp, przygotowanego dla nich przez firmę Bielenda. Relacje z pobytu oraz ze wszystkich wydarzeń (a wcześniej materiały konkursowe i zapowiedzi wyjazdu) były regularnie publikowane w mediach społecznościowych marki oraz uczestniczek. Zostaną również wykorzystane m.in. w kolejnych etapach promocji kosmetyków, które patronowały akcji.

„Projekt #BielendaBeautyCamp” to kontynuacja naszych największych akcji influencerskich, które realizujemy każdego roku. Jego celem jest wzmacnianie wizerunku i zwiększanie świadomości marki wśród młodych konsumentek, prezentacja naszych nowości w nowoczesnym, przyciągających uwagę kontekście oraz rozwijanie grupy ambasadorek, które – dzięki swojej rozpoznawalności i zasięgom – promują kosmetyki Bielenda w mediach społecznościowych” – podkreśla Izabela Bednarczyk-Wiktor, senior brand & communication manager marki Bielenda.

# Newsy producenci
 reklama