Bosko Cosmetics - w trosce o każdy włos

Bosko Cosmetics - w trosce o każdy włos

Bosko Cosmetics to młoda polska marka kosmetyczna. Na rynku działa od kilku miesięcy - od marca 2022. W jej centrum zainteresowania są włosy i w tej kategorii rozwija portfolio.

- Stawiamy na najwyższą jakość i starannie wyselekcjonowane składniki o potwierdzonym działaniu. Receptury tworzymy we współpracy z trychologiem, dzięki czemu nasze produkty odpowiadają realnym potrzebom klientów. Naszą ambasadorką jest trycholog Agata Suska, a w obszarze lifestylu Kinga Zawodnik - mówi Piotr Człapski, właściciel firmy.

Dlaczego włosy?

Dla Bosko istotne jest poszerzanie wiedzy i świadomości kobiet na temat pielęgnacji włosów oraz skóry głowy. Duża część kobiet do tej pory skupiała się głównie na włosach, a jak wiadomo skóra głowy jest równie istotna. - Widzimy, że jest duży obszar do edukacji, tworzenia nowych produktów i pielęgnacji. Prace i badania nad naszym peelingiem trwają już prawie rok, dlatego wierzymy, że będzie to naprawdę wyjątkowy produkt na rynku - dodaje Człapski. Większość składników wybieranych przez Bosko to surowce zero waste.

Pro-komunikacja

Marka chce wzmacniać poczucie piękna w kobietach. Hasło, które ją promuje, a także będzie wspierać kampanię społeczną brzmi:  #jestesboska. Nieważne czy konsumentka ma włosy rude, blond, cienkie czy kręcone, ma prawo czuć się świetnie. Marka ucieka od stosowanych przez lata haseł „Must have”. - Chcemy trochę wyjść na przekór i zachęcać do naszych produktów działaniem i skutecznością, a nie nachalnymi hasłami w stylu: "jeśli będziesz" lub „musisz” - podkreślają jej twórcy. I dodają: - Przed nami również współpraca z influencerkami, ale w tym obszarze również chcemy się wyróżnić, nagrywając storiesy i rolki u nas w firmie oraz pokazywać zdjęcia z badania trychoskopem skóry głowy przed i po peelingu.

Ponieważ twórcy marki są młodymi osobami, zależy im, by pod brandem Bosko stworzyć społeczność świadomych konsumentek, które chcą w sposób mądry i uważny pielęgnować włosy i skórę głowy.

Rozwój portfolio

Firma zamierza konsekwentnie rozwijać ofertę. Planowane są kolejne produkty do pielęgnacji, a także stylizacji włosów, m. in. pojawi się linia daily, wcierki, odżywki i olejki - również do sprzedaży drogeryjnej. Konsumentki będą także mogły kupić specjalny box, umożliwiający kompleksową pielęgnację w trzech krokach. W pudełku znajdzie się: peeling do skóry głowy, szampon nawilżający z kolagenem oraz balsam kondycjonujący. Dodatkowo w boxie będzie można zeskanować kod QR, który poprowadzi do krótkiego tutorialu, jak właściwie stosować produkty i czym się wyróżniają.

W obecnej chwili sprzedaż skupia się głównie na salonach trychologicznych, kosmetycznych i fryzjerskich. W tych miejscach kosmetyki odsprzedawane są również detalicznie klientom. Firma pracuje nad wprowadzeniem produktów do sklepów online i aptek.

# Newsy producenci
 reklama