BodyBoom szuka nowej ambasadorki marki

BodyBoom szuka nowej ambasadorki marki

BodyBoom ogłosił start konkursu na ambasadorkę marek BodyBoom, FaceBoom i HairBoom. Na zwyciężczynię czeka roczny kontrakt i profesjonalna sesja do magazynu Glamour oraz wartościowe, dodatkowe nagrody. To już druga edycja tej akcji, realizowana w partnerstwie z magazynem Glamour.

Social media są w DNA marek BodyBoom, FaceBoom i HairBoom, dlatego wybór kanałów do przeprowadzenia konkursu był oczywisty. Warunkiem wzięcia udział w akcji jest nagranie materiału video lub zrobienie sobie zdjęcia z dowolnym kosmetykiem FaceBoom/BodyBoom/HairBoom i opublikowanie go na swoim profilu na Instagramie lub TikToku z dodaniem hashtagu #AmbasadorkaBodyBoom2023 oraz oznaczeniem profilu @bodyboom_official.   

Spośród 10 najlepszych zgłoszeń - 7 wyróżnionych zostanie nagrodzone zestawami kosmetyków, a autorki 3 najlepszych zostaną zaproszone do 2 etapu konkursu.

Dziewczyny wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej w magazynie Glamour oraz staną się bohaterkami klipu video. Finalistki konkursu podpiszą także z marką roczny kontrakt, a jego zwyciężczyni rozpocznie roczną przygodę jako ambasadorka marki BodyBoom.

Do współpracy przy promocji konkursu marka BodyBoom zaprosiła zaprzyjaźnione influencerki: Agatę Borowiak @borowiakagata, Gabrielę Orzechowską @inchidris oraz Weronikę Szlązak @weronikaszlazak. Na potrzeby działań promujących konkurs została zrealizowana sesja video i zdjęciowa. Dziewczyny będą również aktywnie wspierać akcję w swoich kanałach SoMe.  

Działania promocyjne konkursu obejmą także kampanię w prasie: reklamy pojawią się w magazynie Glamour - patronie medialnym akcji, Elle i Women’s Health oraz w Internecie - kampania odsłonowa na www.glamour.pl, www.wizaz.pl, www.plejada.pl oraz www.pomponik.pl Akcja będzie także intensywnie promowana w kanałach social media BodyBoom oraz magazynu Glamour.

# Newsy producenci
 reklama