Tegoroczna, szósta edycja konkursu jeszcze mocniej stawia na aktywności w digitalu i w mediach społecznościowych – jedną z nowych zasad udziału jest możliwość publikacji zgłoszeń również na platformie TikTok (jako drugiej, obok Instagrama).
„Konkurs #AmbasadorkaBIELENDA to jedna z naszych flagowych akcji marketingowych. Kierujemy ją do młodych kobiet, które świetnie czują się w przestrzeni social mediów – tworzą ciekawy kontent, wykorzystują internetowe trendy, są kreatywne i przebojowe. Dzięki naszemu wsparciu mają szansę zrobić duży krok na drodze do rozpoznawalności oraz osiągnąć wyższy poziom możliwości influencerskich. Co ważne, współpracę z marką będzie mogła rozpocząć nie tylko zwyciężczyni – w tym roku, po raz pierwszy, chcemy w ten sposób nagrodzić również dwie pozostałe finalistki konkursu” – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.
Wszystkie dotychczasowe zwyciężczynie podkreślają ogromne znaczenie, jakie miał dla nich zdobyty tytuł. Roczna, ambasadorska umowa, z atrakcyjnym wynagrodzeniem, zapewnia bowiem szereg korzyści, na które wskazuje #AmbasadorkaBielenda2021 Paulina Bernacka – „Przez ostatni rok miałam możliwość testowania wielu wspaniałych nowości marki Bielenda. Znacząco rozwinęłam swoje profile społecznościowe, a jako #Ambasadorka brałam udział w sesjach zdjęciowych i produkcjach filmowych. Dzięki temu mogłam sprawdzić się modelingowo i aktorsko. Poznałam fantastyczne osoby, które motywują mnie i wspierają. Okładka magazynu Glamour była spełnienie marzeń, a do tego dochodzą liczne publikacje w ramach mojego udziału w kampanii kosmetyków.”
Akcja prowadzona jest w mediach społecznościowych marki Bielenda, przy współpracy z Glamour (magazyn, portal i social media). Zgłoszeniem do udziału w konkursie jest umieszczenie na swoim profilu Instagram lub TikTok specjalnie oznaczonego posta z dowolnym kremem lub serum do pielęgnacji twarzy marki Bielenda.