Bielenda Kosmetyki Naturalne przejmuje SHE Cosmetics

Bielenda Kosmetyki Naturalne przejmuje SHE Cosmetics

Bielenda Kosmetyki Naturalne, spółka, w której inwestorem jest Innova Capital, przejmuje SHE Cosmetics – polską firmę kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach do pielęgnacji dłoni i stóp.

To kolejna transakcja grupy Bielenda, która systematycznie ugruntowuje swoją pozycję lidera na polskim rynku kosmetyków pielęgnacyjnych.

Bielenda Kosmetyki Naturalne jest jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku kosmetycznym. Spółka powstała w 1990 r. i dzięki dynamicznemu rozwojowi stała się liderem wśród krajowych producentów kosmetyków do pielęgnacji twarzy. W styczniu 2021 r. firma rozszerzyła swój portfel o marki Soraya i Dermika, przejmując je dzięki wsparciu funduszu Innova Capital. Obok marek Bielenda i Bielenda Professional, do portfolio marek grupy należą również BodyBoom, FaceBoom oraz BabyBoom.  Produkty Grupy Bielenda są dostępne we wszystkich wiodących sieciach drogeryjnych w Polsce, na wielu platformach online oraz na wielu rynkach zagranicznych.

„Bielenda Kosmetyki Naturalne jest jednym z wiodących podmiotów na krajowym rynku kosmetycznym. Przejęcie SHE Cosmetics dodatkowo wzmocni pozycję spółki, poszerzy asortyment produktowy i zwiększy jej konkurencyjność. Chcemy rozwijać potencjał wszystkich marek grupy zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Wierzę, że produkty pod markami SHE Cosmetics znacząco przyczynią się do naszego rozwoju w najbliższych latach” – mówi Marek Bielenda, Prezes Zarządu grupy Bielenda Kosmetyki Naturalne.

SHE Cosmetics jest twórcą wyspecjalizowanych, naturalnych kosmetyków i akcesoriów do pielęgnacji dłoni i stóp. To jeden z liderów tego segmentu, który stawia na skuteczność oraz innowacyjność swoich produktów. W portfolio firmy znajdują się takie marki jak SHE HAND, SHE FOOT oraz MAN FOOT.

„Cieszymy się, że SHE Cosmetics staje się częścią jednej z kluczowych grup na rynku. Branża kosmetyczna to bardzo perspektywiczny sektor a dzięki dołączeniu do znacznie większej organizacji marki SHE Cosmetics zyskają dostęp do nowych możliwości rozwoju i szanse na umacnianie swojej pozycji” – mówi Tomasz Załęski, Commercial Director, SHE Cosmetics.

# Newsy producenci
 reklama