Bielenda i Soraya wśród najcenniejszych polskich marek

Bielenda i Soraya wśród najcenniejszych polskich marek

Wartość marki Bielenda, w tegorocznym rankingu TOP 200 najcenniejszych polskich marek Forbes Polska, wzrosła w porównaniu do poprzedniego zestawienia o prawie 186 proc.

Jest to najlepszy wynik wśród firm kosmetycznych oraz drugi rezultat w całym rankingu (pierwsze miejsce należy do marki odzieżowej House, której właścicielem jest LPP).

Dzięki temu osiągnięciu, firma wykonała także największy skok na liście - aż o 57 pozycji - z miejsca 191. w ubiegłym roku roku na 134. obecnie. Warto przy tym dodać, że w gronie dwustu najcenniejszych polskich marek Forbes Polska znajduje się również inny brand należący do grupy Bielenda – jest to marka Soraya.

„To kolejny ranking, który potwierdza wyraźnie rosnącą pozycję marki Bielenda oraz brandów tworzących grupę na krajowym rynku kosmetycznym, a także w całym sektorze polskich przedsiębiorstw. Źródłem sukcesu jest strategia rozwoju firmy, w której realizacji, od kilku lat, wspiera nas Innova Capital. Oparta jest ona na dwóch filarach – pierwszy to przejmowanie istniejących marek oraz inwestowanie w zwiększanie ich wartości i udziałów rynkowych, a drugim jest tworzenie nowych koncepcji i brandów w celu rozszerzania i wzmacniania naszej obecności w kolejnych kategoriach produktowych” – podkreśla Marek Bielenda, prezes zarządu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Do grupy Bielenda należą obecnie takie marki, jak: Bielenda, Bielenda Professional (stworzona przez firmę w 2004 r.), BodyBoom (przejęta w 2019 r.), FaceBoom i BabyBoom (stworzone przez firmę w 2020 r.), Soraya i Dermika (przejęte w 2020 r.), oraz SheFoot, SheHand i ManFoot (przejęte w 2021 r.).
# Newsy producenci
 reklama