Jest to najlepszy wynik wśród firm kosmetycznych oraz drugi rezultat w całym rankingu (pierwsze miejsce należy do marki odzieżowej House, której właścicielem jest LPP).
Dzięki temu osiągnięciu, firma wykonała także największy skok na liście - aż o 57 pozycji - z miejsca 191. w ubiegłym roku roku na 134. obecnie. Warto przy tym dodać, że w gronie dwustu najcenniejszych polskich marek Forbes Polska znajduje się również inny brand należący do grupy Bielenda – jest to marka Soraya.
„To kolejny ranking, który potwierdza wyraźnie rosnącą pozycję marki Bielenda oraz brandów tworzących grupę na krajowym rynku kosmetycznym, a także w całym sektorze polskich przedsiębiorstw. Źródłem sukcesu jest strategia rozwoju firmy, w której realizacji, od kilku lat, wspiera nas Innova Capital. Oparta jest ona na dwóch filarach – pierwszy to przejmowanie istniejących marek oraz inwestowanie w zwiększanie ich wartości i udziałów rynkowych, a drugim jest tworzenie nowych koncepcji i brandów w celu rozszerzania i wzmacniania naszej obecności w kolejnych kategoriach produktowych” – podkreśla Marek Bielenda, prezes zarządu Bielenda Kosmetyki Naturalne.