BABYBOOM – nowa marka wegańskich kosmetyków dla dzieci

BABYBOOM – nowa marka wegańskich kosmetyków dla dzieci

BabyBoom to nowa marka w portfolio firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne. Stworzona w celu uzupełnienia istniejącej gamy produktów do pielęgnacji ciała, oferowanych w ramach marki BodyBoom oraz kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy, dostępnych w ramach brandu FaceBoom.

Premierowa linia obejmuje 5 naturalnych, wegańskich kosmetyków:  Pielęgnacyjny olejek do kąpieli dla dzieci i niemowląt, Żel do mycia ciała i włosów dla dzieci i niemowląt, S.O.S. Skoncentrowany krem pielęgnacyjno-ochronny dla dzieci i niemowląt, Kojący krem na pupę dla niemowląt oraz Łagodne mleczko nawilżające dla dzieci i niemowląt. Kosmetyki BabyBoom powstały na bazie naturalnych składników i mogą być bezpiecznie stosowane już od 1. dnia życia. Od października będą one dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmannw całej Polsce.

BabyBoom, podobnie jak produkty siostrzanych marek, powstała z myślą o świadomym konsumencie, który ceni wysokiej jakości naturalną pielęgnację w przystępnej cenie i takich produktów szuka również dla swoich dzieci.

Kosmetyki BabyBoom zawierają od 98% do 99% naturalnych składników pochodzenia naturalnego (potwierdzone wg normy ISO 16128), są w 100 % wegańskie co potwierdzają certyfikaty znanej Fundacji Viva Vegan oraz międzynarodowy certyfikat PETA.

- Wprowadzenie BabyBoom to kolejny etap dywersyfikacji naszej oferty celem wzmocnienia konkurencyjności w segmencie kosmetyków naturalnych na rynku masowym. W kwietniu, w trudnym czasie pandemii udało nam się z sukcesem wprowadzić na rynek markę FaceBoom, z pierwszą linią 7 kosmetyków do pielęgnacji młodej skóry twarzy. Teraz przyszedł czas na naturalną pielęgnację delikatnej i wrażliwej skóry niemowląt i dzieci - mówi Iwona Czopek,  Head of Marketing & Communication marek BodyBoom i FaceBoom.

Dzięki silnemu zapleczu badawczo-rozwojowemu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne twórcy marki mogli stworzyć 5 formuł, które w kompleksowy, a przy tym bezpieczny sposób zadbają o delikatną skórę dziecka, już od 1. dnia życia.

- Tworząc szatę graficzną opakowań kosmetyków BabyBoom zależało nam na podkreśleniu odrębnego charakteru marki, a zarazem wpisaniu się w rozpoznawalny i unikalny wizerunek FaceBoom i BodyBoom. Stąd przyciągający wzrok kolor babyblue i marketingowy claim – PURE LOVE, nawiązujący do hasła LOVE INSIDE! dla FaceBoom oraz MADE IN POLAND WITH LOVE dla BodyBoom. Oczywiście poza kwestiami estetycznymi zadbaliśmy także o ekologiczne rozwiązania. Wegańskie formuły zamknięte zostały buteleczkach lub w tubkach wykonanych w 100% z recyklingowanego materiału. Wszystkie etykiety powstały z przyjaznej środowisku BIO folii, a do produkcji kartoników wykorzystano papier z certyfikatem FSC ® nadający się w 100% do recyklingu - dodaje Iwona Czopek.

# Newsy producenci
 reklama