Avatarka May będzie promować Maybelline NY

Avatarka May będzie promować Maybelline NY

Maybelline przedstawia May - cyfrową influencerkę, która będzie promować nowy tusz do rzęs Falsies Surreal Extensions. Wesprze globalną kampanię marki z modelką Gigi Hadid.

Nowy tusz do rzęs marki ma zapewniać wydłużenie rzęs przez wiele godzin. W przyszłości May będzie wspomagała wprowadzanie na rynek wirtualnych produktów i usług brandu oraz projekty związane z metaverse.

„Kiedy tusz do rzęs zapewnia tak surrealistyczną przemianę, potrzeba czegoś równie surrealistycznego, aby to wprowadzić. I tu pojawia się May!” – powiedziała Shivani Shah, wiceprezes Global Brand Experience Maybelline New York.

Zaleta tego rozwiązania? Wirtualna postacie, w przeciwieństwie do realnych influencerów, zapewniają markom pełną kontrolę nad długofalową współpracą. Nie wywołują kontrowersji i skandali ze szkodą dla marek. Na zapotrzebowanie odpowiadają agencje. W ubiegłym roku Dentsu zaoferowało firmom awatary do wykorzystania na platformach cyfrowych. Całość oparta jest na technologiach motion capture i live-streaming znanych z filmów i gier.

W zeszłym roku Maybelline współpracowała z Ready Player Me, platformą do kreowania awatarów w metaverse. Gracze mogli używać wirtualnych makijaży stworzonych przez ekspertów marki.

# Newsy producenci
 reklama