Nowa kreacja miała swoją premierę w połowie sierpnia, trafiając do największych stacji telewizyjnych w kraju. To pierwsza kreacja marki Iladian wpisująca się w lifestylowy charakter przekazu, która dodatkowo, do współpracy zaangażowała osobę publiczną.
Twarzą kampanii została popularna aktorka telewizyjna, Aneta Zając - dla której temat zdrowia intymnego kobiet od zawsze był bardzo ważny. Jak wskazuje, przez lata obserwowała pewne tabu w rozmowach dotyczących kobiecych dolegliwości, a także prawidłowej higieny wrażliwych stref intymnych. Aktorka sama stosuje produkty marki Iladian, dlatego darzy ją zaufaniem i poleca innym kobietom do codziennej pielęgnacji.
Prezentowana na ekranach kampania ma zasięg ogólnopolski i skupiona jest głównie wokół telewizji, radia oraz Internetu. Za kreację oraz produkcję reklamy Iladian 40+ odpowiada Aflofarm Farmacja Polska, muzykę do kreacji skomponował Rafał Żak, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.