40 lat w branży piękna - piękny jubileusz zawodowy Jolanty Zwolińskiej

40 lat w branży piękna - piękny jubileusz zawodowy Jolanty Zwolińskiej

Jolanta Zwolińska, współzałożycielka luksusowych marek kosmetycznych YONELLE i MEDESTELLE, świętuje w tym roku 40-lecie kariery w branży beauty. Jej nieustanna pasja, innowacyjność i dążenie do perfekcji sprawiły, że stała się jedną z najbardziej znanych postaci polskiego rynku kosmetycznego, wyznaczając standardy, które inspirują kolejne pokolenia.

Biznesowy sukces  Jolanty Zwolińskiej opiera się na połączeniu ogromnej wiedzy, zaangażowania oraz najnowocześniejszych technologii, co uczyniło  ją pionierką w świecie ponadprzeciętnie skutecznych kosmetyków pielęgnacyjnych.

Jak sama mówi: „Muszę mieć produkt lepszy niż inne, tak żeby czerpać radość z pracy. Nie umiem robić czegoś tylko dla pieniędzy”.

Jolanta Zwolińska w 1984 roku, założyła markę Soraya, która szybko stała się jednym z liderów rynku kosmetyków w Polsce, natomiast w 1994 roku stworzyła Dermikę, markę premium oferującą „kosmetyki nowej generacji”.

Jednak prawdziwą rewolucję wprowadziła luksusowa marka YONELLE, założona przez Jolantę Zwolińską w 2013 roku, razem z Małgorzatą Chełkowską. YONELLE specjalizuje się w odmładzaniu wyglądu skóry, tworząc infuzyjne kosmetyki z technologią NANODYSKÓW™ - rewolucyjnych nośników substancji aktywnych. Produkty zachwycają pięknymi opakowaniami, eleganckimi zapachami, luksusowymi konsystencjami i przyjemnością aplikacji. W ciągu pierwszych 10 lat marka zdobyła ponad 50 prestiżowych nagród, takich jak Prix de Beauté Cosmopolitan czy ELLE International Beauty Awards.

Najnowszym projektem duetu Zwolińska i Chełkowska jest  – MEDESTELLE. Korneoterapeutyczna marka premium skierowana do profesjonalistów oferuje specjalistyczne zabiegi na twarz i ciało oraz kosmeceutyki do pielęgnacji domowej.

Nie tylko produkty Jolanty Zwolińskiej są wyjątkowe – za sukcesem jej marek stoją także relacje międzyludzkie. „Ludzie, z którymi tworzę YONELLE są moją rodziną – rodziną z wyboru” – mówi o swoim zespole, podkreślając znaczenie wsparcia i współpracy w biznesie.

Jolanta Zwolińska nie zwalnia tempa, inspirując zarówno swoją pracą, jak i osobistymi wartościami. Jej historia to opowieść o sile wizji, odwagi i zaangażowania, która zamieniła się w sukces na miarę światowego formatu.

Na profilach społecznościowych marek YONELLE i MEDESTELLE można zobaczyć celebrację tego wyjątkowego jubileuszu. Projekt „DOJRZALE ODKRYWAJ PIĘKNO – JOLANTA ZWOLIŃSKA INSPIRUJE”, który powstał, aby świętować sukcesy Jolanty Zwolińskiej i inspirować do odkrywania własnego piękna oraz samorozwoju. Jolanta Zwolińska dzieli się swoimi refleksjami na temat różnych aspektów życia, doradzając, jak planować przyszłość z rozwagą, czerpać radość z sukcesów oraz pielęgnować ciekawość i entuzjazm.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez YONELLE (@yonelle.pl)


Jubileusz ten to nie tylko podsumowanie 40 lat sukcesów Jolanty Zwolińskiej, ale również zaproszenie do wspólnego świętowania piękna i pasji.


Polecamy także: "Jolanta Zwolińska - 40 lat w świecie piękna. Jej historia to dowód, że zawsze można zacząć raz jeszcze"

# Newsy producenci
 reklama