W badaniu uwzględniono nie tylko marki będące własnością polskich firm, ale także te stworzone na polski rynek i z myślą o lokalnych konsumentach. Jak wypadły w tym zestawieniu kosmetyki i które pozycje osiągnęły?
Najwyżej w rankingu, bo na 71. miejscu ogółem, a 1. w kategorii kosmetyków znalazła się Ziaja. Jej wartość wyliczono na 134 mln zł. Kolejna pozycja przypadła marce Luksja (92. pozycja w TOP 200, wartość: 92 mln zł). Kilka oczek niżej i miejsce 98., a 3. w rankingu najsilniejszych marek kosmetycznych przypadło Eveline której wartość szacowana jest na 83 mln zł.
W rankingu TOP 200 znalazły się także odpowiednio marki: AA (133), Bambino (155), Lirene (167), Kolastyna (169), Biały Jeleń (179), La Rive (185), Inglot (187), Bielenda (192), Joanna (196) i Soraya (200).