#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest
Targi w Bolonii są wyjątkowym wydarzeniem w branży kosmetycznej, jednak Cosmoprof 2023 oceniamy na 70-80% skuteczności w stosunku do jego edycji sprzed pandemii. Tegoroczne wydarzenie wypadło lepiej niż rok temu, jednak dostrzegamy transformację branży. Cosmoprof w Bolonii był dla nas doskonałą okazją do spotkania się z klientami – mogliśmy przedstawić im zalety naszych marek oraz wskazać wartości, którymi się kierujemy. Nasi klienci docenili zmiany, których dokonaliśmy, co zmotywowało nas do realizacji kolejnych pomysłów.
Dla polskiego sektora kosmetycznego targi w Bolonii są dobrą okazją do sprawdzenia się wśród konkurencji z całego świata. To także możliwość przeanalizowania trendów i zebrania inspiracji. Warto podkreślić, że Cosmoprof uświadamia polskich przedsiębiorców z branży kosmetycznej, że znaleźli się w czołówce krajów, które wystawiają się na evencie, reprezentując bardzo wysoką jakoś kosmetyków. Mówiąc wprost – mamy nowoczesne formuły i ogromny potencjał do rozwoju.
Choć Cosmoprof w Bolonii był bardzo dobrze przygotowany, organizatorzy powinni przemyśleć kwestie cateringu – było zdecydowanie za mało miejsc, w których można spożywać posiłki, więc w porze lunchu klienci tracili zbyt dużo czasu na stanie w kolejkach do barów i foodtracków. To na pewno powinno ulec poprawie.
Niestety dostrzegamy, że targi kosmetyczne z roku na rok tracą na znaczeniu. Pandemia Covid przyspieszyła przeniesienie się części komunikacji do internetu. W tym roku nasza firma rozważa udział w targach w Dubaju, ale ponieważ rynek jest coraz bardziej wymagający, chcemy się w pełni skoncentrować na nowych celach i pomysłach, które jak widać, owocują zadowoleniem klientów.
Każdy rynek jest kluczowy dla naszych marek i w każdym widzimy przestrzeń do działań, więc mamy przed sobą wiele ciekawych wyzwań.